Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op februari 25, 2017, 14:55:42
hou het dan bij 1 nummer. Op een gegeven moment werd het flauw. Het door zingen van 1 lied voor hem is dan veel beter

Ik ben het met je eens dat het flauw werd. Daarom goed dat de andere spelers hem naar voren duwden na de wedstrijd en dat toen
Marvin Peersman maak die actie voor mij werd gezongen.

MI-Sider for Life

Cambuur123

Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 14:48:11
:_schater :_schater :_schater :_schater

Gisteren weer 90 minutenlang gestoord aan die achterlijke trommel in het uitvak.

Joh, maar dan vergelijk je een vak met 60 mensen aan een tribune met 2000 mensen..... ?

Noordcambuur

Het is ook nooit goed blablabla

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur123 op februari 25, 2017, 15:06:36
Joh, maar dan vergelijk je een vak met 60 mensen aan een tribune met 2000 mensen..... ?

Trommels, triangels, panfluiten wat je wilt , die horen niet in een voetbalstadion in Nederland.



MI-Sider for Life

Cor

Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 15:59:27
Trommels, triangels, panfluiten wat je wilt , die horen niet in een voetbalstadion in Nederland.

Vrouwen en kinderen ook niet  :devil

Nightmarelwd

Citaat van: Cor op februari 25, 2017, 16:31:54
Vrouwen en kinderen ook niet  :devil

Dan hadden wij er ook nooit bij geweest in het stadion Cor  :)
MI-Sider for Life

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cambuur123 op februari 25, 2017, 14:42:16
Trommel mag van mij trouwens ook wel terug...  |:)

Wat heb jij toch met die kut trommel als ik jou postings doorlees gaat het wel 20 keer over dat kelereding.
Wordt je er geil van ofzo trommeltje slaan. :insane
Werd er horendol van dat rotding gisteravond is er misschien ergens een fanfare te vinden waarin je vlak achter de grote trommel mag lopen :P

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cor op februari 25, 2017, 16:31:54
Vrouwen en kinderen ook niet  :devil

Vrouwen wel veel vrouwen..... :D

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Nightmarelwd op februari 25, 2017, 15:59:27
Trommels, triangels, panfluiten wat je wilt , die horen niet in een voetbalstadion in Nederland.

Ook geen heel klein ienie mieni trommeltje?? 8)

Nightmarelwd

Stadion verderop hebben ze genoeg trommeltjes.

brood- en koektrommeltjes.
MI-Sider for Life

zeewolde

Citaat van: Cor op februari 25, 2017, 16:31:54
Vrouwen en kinderen ook niet  :devil
ouwe forum zuurpruimen ook niet :_schater

En dat is niet naar jou gericht

Cor

Citaat van: zeewolde op februari 25, 2017, 17:56:17
ouwe forum zuurpruimen ook niet :_schater

En dat is niet naar jou gericht
:proost

Destroyer

 :clint is er al gesproken over de trommel?   :devil

Zingen moeten we  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

debaas058

Citaat van: Destroyer op februari 25, 2017, 20:42:18
:clint is er al gesproken over de trommel?   :devil

Zingen moeten we  |:)

Ja en dan wel eigen clubnummers en dan niet elke x die hazesmeuk en wonderwall..
Laten we daar maar eens mee beginnen!
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Cambuur123

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 25, 2017, 17:17:47
Wat heb jij toch met die kut trommel als ik jou postings doorlees gaat het wel 20 keer over dat kelereding.
Wordt je er geil van ofzo trommeltje slaan. :insane
Werd er horendol van dat rotding gisteravond is er misschien ergens een fanfare te vinden waarin je vlak achter de grote trommel mag lopen :P

Zal kijken of ik me ergens kan aanmelden...  :koffie  :fant