Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Geweldig doek mannen op Noord top zo doorgaan wel weer ff dik 7000 supporters op de tribunes :thumbsup

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op november 05, 2016, 10:07:11
Geweldig doek mannen op Noord top zo doorgaan wel weer ff dik 7000 supporters op de tribunes :thumbsup

Top doek |:)

speculeter


Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 05, 2016, 11:32:00
Abe publiek :_schater
moet je ff DKV op zitten nou ik vond het gister nog meevallen hoor,

carlo de leeuw

#2614
Dat werd geroepen nadat niemand ging staan ast feur Cambuur best.
Verder viel het wel mee met de sfeer....zeker als je het " voetbal" van het 1e uur zag.
Vond het wel wat negatief tegen sommige spelers m.n. Anderson, terwijl die stakker uit de basis werd gehaald door Sipke en co terwijl hij het toch wel goed deed en mocht dan nu ineens weer es beginnen en bijna vanaf het begin een bak ellende van de tribunes over zich heen kreeg.
Als je er dan ook in de rust nog vanaf word gehaald dan blijft er ook weinig van zo'n jonge over.

Yellow Army

Iemand een foto van het doek?
Area 58

ChantiSCC

Citaat van: Yellow Army op november 05, 2016, 13:35:21
Iemand een foto van het doek?

Heb wel een filmpje voorbij zien komen, waar weet ik niet meer.

ChantiSCC

Niet des cambuurs dat heel west en volgensmij ook zuid en oost (niet goed op gelet) blijven zitten als heel noord ga staan als je voor cambuur zingt, hopelijk eenmalig  :y

AliBombali

Goede sfeer? Vond het gister zeer matig, wel mooi hoe de positiviteit in de tweede helft opgeschroefd werd, zo hoort het! Eerste helft erg negatief..

SCC-J

Sfeer was wel aardig, maar hoe kan het bij een 1-1 stand de laatste 10 minuten compleet stil zijn?

Casuals-lwd

Citaat van: ChantiSCC op november 05, 2016, 13:42:04
Niet des cambuurs dat heel west en volgensmij ook zuid en oost (niet goed op gelet) blijven zitten als heel noord ga staan als je voor cambuur zingt, hopelijk eenmalig  :y
En wel gaan staan na de 1-1  8P

hobbes

Citaat van: SCC-J op november 05, 2016, 15:09:41
Sfeer was wel aardig, maar hoe kan het bij een 1-1 stand de laatste 10 minuten compleet stil zijn?

Spanning? Angst dat je weer de deksel op de neus krijgt

Skele

Citaat van: Yellow Army op november 05, 2016, 13:35:21
Iemand een foto van het doek?

Op CC facebook staan genoeg mooie beelden

Yellow Army

Citaat van: Skele op november 05, 2016, 15:59:47
Op CC facebook staan genoeg mooie beelden

Thanks. Erg mooi doek!
Area 58

denistel

prachtig doek hulde