Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op oktober 27, 2016, 15:52:13
2 biertjes  8P doe dan niks of 4-5.. anders ist bier al op als we grou voorbij zijn, maar goed gaat idd wel de goede kant op

was een typefout.... ze bedoelen 20 biertjes :D

Casuals-lwd

Citaat van: ChantiSCC op oktober 27, 2016, 15:52:13
2 biertjes  8P doe dan niks of 4-5.. anders ist bier al op als we grou voorbij zijn, maar goed gaat idd wel de goede kant op
Wees blij, het is in ieder geval een verbetering!

hobbes

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 27, 2016, 22:02:30
Wees blij, het is in ieder geval een verbetering!

Typisch zo iemand die het glas altijd half leeg ziet :proost

Dokkumer

Het zal nooit meer worden zoals wij het meemaakten, totaal verrot uit de bus rollen en dan nog het stadion in stuiteren, maar een vooruitgang is het zeker wel. Al het goede komt langzaam en als het goed blijft gaan ben ik er van overtuigd dat er meer versoepeling aankomt!

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2016, 22:36:32
Het zal nooit meer worden zoals wij het meemaakten, totaal verrot uit de bus rollen en dan nog het stadion in stuiteren, maar een vooruitgang is het zeker wel. Al het goede komt langzaam en als het goed blijft gaan ben ik er van overtuigd dat er meer versoepeling aankomt!
Ut foordeel is dast met wat minder bier op een wedstriet sieust, en dast niet een aantal maten ut de tuunsjes hoefst te plukken die dan onder de honnestront weer naast die sitte.
Mar dat waren wel momentsjes waar we nou nog slap fan ut lachen om binne. :proost

PePe

Ik mag hopen, dat het ordelijk gaat verlopen, anders is het direct weer de laatste keer!!

Nightmarelwd

Citaat van: V-man op oktober 23, 2016, 21:25:46
Vond het wel tenenkrommend dat de meesten hun confettikanon al leeggeknald hadden voordat de spelers het veld opkwamen :|Verder complimenten voor het sfeerteam. Mooie actie en spandoeken!

Is nog nooit anders geweest.  :_schater
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2016, 22:36:32
Het zal nooit meer worden zoals wij het meemaakten, totaal verrot uit de bus rollen en dan nog het stadion in stuiteren, maar een vooruitgang is het zeker wel. Al het goede komt langzaam en als het goed blijft gaan ben ik er van overtuigd dat er meer versoepeling aankomt!

Wij gingen ook niet voor het voetbal Dokkie. De reis was in die tijd het leukste. Voetbal zag er in een lijpe en dronken bui soms nog wel een beetje uit.
MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: PePe op oktober 28, 2016, 12:17:29
Ik mag hopen, dat het ordelijk gaat verlopen, anders is het direct weer de laatste keer!!
als het uit de klauwen loopt dan komt dat door 2 biertjes  :proost

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 29, 2016, 10:29:59
Wij gingen ook niet voor het voetbal Dokkie. De reis was in die tijd het leukste. Voetbal zag er in een lijpe en dronken bui soms nog wel een beetje uit.
dus als het nog net zo ging als vroeger was het voetbal onder menzo, arts en Maas eigenlijk best te pruimen geweest :_schater

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 29, 2016, 10:29:59
Wij gingen ook niet voor het voetbal Dokkie. De reis was in die tijd het leukste. Voetbal zag er in een lijpe en dronken bui soms nog wel een beetje uit.
Absoluut Nightmare, de reisjes waren het hoogtepunt van de dag. Tenminste die vele met de trein naar waar dan ook :D

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2016, 08:51:17
dus als het nog net zo ging als vroeger was het voetbal onder menzo, arts en Maas eigenlijk best te pruimen geweest :_schater
In uitwedstrijden zeker ja!

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op oktober 28, 2016, 08:40:05
Ut foordeel is dast met wat minder bier op een wedstriet sieust, en dast niet een aantal maten ut de tuunsjes hoefst te plukken die dan onder de honnestront weer naast die sitte.
Mar dat waren wel momentsjes waar we nou nog slap fan ut lachen om binne. :proost
Ik hev mie wellus afvraagd of ut wel honnestront war en niet hun eigen omdat se skeite musten.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op oktober 30, 2016, 13:38:30
Ik hev mie wellus afvraagd of ut wel honnestront war en niet hun eigen omdat se skeite musten.
:Clint ; Hij die un bitsje stront niet deert, blieft de wedstriet sien en het ut skeithuus de rug toe keert.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2016, 13:49:53
:Clint ; Hij die un bitsje stront niet deert, blieft de wedstriet sien en het ut skeithuus de rug toe keert.
Ach, in die tied miste ik 8 fanne 10 Cambuurgoals omdat ik ston te pissen. Op un gegeven moment wed ik gewoan fanne tribune stuurt om te pissen, skoarde Cambuur weer :_schater