Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Nou jongens ook niet weer te negatief hierzo..... l0l
Cambuur - Top Oss.... dat is toch een wedstrijd van lik me de kont. (vergeef me de uitdrukking)
Natuurlijk is er meer sfeer tegen aja of hee of psv of fey of gro....
Maar wat ik gister zag bij het opkomen van de spelers met die vlaggen op Noord en die Confettieslinger gasten op zuid... even kreeg ik weer
een rilling over me.... wat geweldig dat ik bij Cambuur hoor en wat een steun voor ons interim trainer duo.
Mooi man.
Ik bedoel je kunt altijd en iedere keer wel ergens op afgeven, maar wat er gister gebeurde vond ik grote klasse.
Ik heb er heel erg van genoten en wil iedereen die hier zn stinkende best voor heeft gedaan heel erg bedanken !
Met zn allen voor Cambuur in good and bad times.
Dank jullie wel.

Destroyer

Zo is het Delfzijl. Ook al was het voetbal bij wijlen ruk. Het begon was weer eens als vanouds. Alleen de sfeer zoals voor onze promotie dus nog in de jl is op dit moment ver te zoeken. Er is geen groepje wat echt aanjaagt. Span met zijn trommel is niet meer. Dus vanuit dat vak weinig aanwas. 14 is tegenwoordig rustig. En het massale is op dit moment niet meer. Ik dacht dat je ten allen tijde er achter moet staan, maar de onnozele wedstrijden met soms weinig strijd op het veld doet afbraak. Hopen op betere tijden. ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Alle lof voor het verzorgen van de vlaggen en confetti kanonnen, ik en velen om mij heen hebben er van genoten.
Misschien wel een tip om een volgende keer de confetti kanonnen alleen vanaf Oost te laten schieten. Dit geeft minder gedoe bij het weer opruimen bij de goal en de spelers zien bij het opkomen de blauw gele confetti.
Nogmaals bedankt voor deze sfeer actie. _O_

speculeter

Dikke prima inderdaad.
14e in de juup en dan dik 7000 toeschouwers met een mooie sfeeractie erbij.
prachtig toch?

Noordcambuur

Grote pluim  :yen nu doorzetten naar Volendam thuis.

Destroyer

Afgezien de sfeer nog vrij tam en gezapig vond is het wel leuk inderdaad weer eens als die vlaggen doeken en confetti te zien. Wat mij betreft te lange geleden. Hoeft niet elke wedstrijd maar wat vaker dan 2 a 3 keer in het jaar zou fijn zijn.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

V-man

Vond het wel tenenkrommend dat de meesten hun confettikanon al leeggeknald hadden voordat de spelers het veld opkwamen :|Verder complimenten voor het sfeerteam. Mooie actie en spandoeken!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: V-man op oktober 23, 2016, 21:25:46
Vond het wel tenenkrommend dat de meesten hun confettikanon al leeggeknald hadden voordat de spelers het veld opkwamen :|Verder complimenten voor het sfeerteam. Mooie actie en spandoeken!

Als je zon ding in je handen hebt duurt zon extra kwartier heeeeeel lang hoor :_schater

papier

Citaat van: V-man op oktober 23, 2016, 21:25:46
Vond het wel tenenkrommend dat de meesten hun confettikanon al leeggeknald hadden voordat de spelers het veld opkwamen :|Verder complimenten voor het sfeerteam. Mooie actie en spandoeken!

Prachtig dat er een heleboel nog werd afgeschoten toen men al aan het kuisen was. Genot.

Vlampiep

Citaat van: papier op oktober 24, 2016, 21:03:12
Prachtig dat er een heleboel nog werd afgeschoten toen men al aan het kuisen was. Genot.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de spelers hier anders over dachten.


denistel

Citaat van: Vlampiep op oktober 24, 2016, 21:08:24
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de spelers hier anders over dachten.

whoeaa die binne niks meer went man,,vroeger flikkerden we 100derden wc
en kassa rollen het veld op en zag je de goal al helemaal niet meer.
of eens een rookbommetje zoals tegen willem2 toen haha.

hobbes

Citaat van: denistel op oktober 25, 2016, 10:45:36
of eens een rookbommetje zoals tegen willem2 toen haha.

Legendarisch  |:)

Was dat niet de eerste wedstrijd van Fred Grim?

Tukker

#2593
27 oktober 2016 - 15:01
Vanaf Eindhoven-uit biertje bij verplichte buscombi
In de afgelopen jaren zijn er niet of nauwelijks incidenten geweest bij de georganiseerde busreizen naar onze uitwedstrijden. Ook zien we in de praktijk dat steeds meer clubs het toestaan dat er bij goed uitreisgedrag in de verplichte buscombi een biertje mag worden genuttigd op de heenweg.

Om supporters te belonen voor het goede uitreisgedrag is daarom -in overleg met de supportersverenigingen- besloten dat supporters boven de 18 jaar voortaan op de heenreis maximaal 2 biertjes mogen drinken in de buscombi. Vanaf aanstaande zondag, bij de uitwedstrijd tegen FC Eindhoven, gaan we hier mee starten.

Verkoop en Prijzen
Supporters van 18 jaar of ouder mogen maximaal 2 biertjes drinken op de heenreis naar een uitwedstrijd. Zij kunnen bij instap in de bus (uiteraard op vertoon van legitimatie) twee blikjes bier kopen bij de stewarding.

Een blikje bier kost  € 1,50. Er dient gepast contant te worden afgerekend. Pinnen is niet mogelijk.

Stewards zijn bij de buscombi het aanspreekpunt en verantwoordelijk voor de verkoop. Zij hebben tevens de bevoegdheid om bij wangedrag personen de toegang tot de bus te ontzeggen. Indien de lokale driehoek van de Gemeente waar SC Cambuur speelt een alcoholverbod instelt voor de heenreis dan is dat leidend.

Het gaat langzaam de goede kant op.    :proost |:) :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

ChantiSCC

2 biertjes  8P doe dan niks of 4-5.. anders ist bier al op als we grou voorbij zijn, maar goed gaat idd wel de goede kant op