Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 10:25:37
Werd gezegd door Foor zelf dat hij niet is bekogeld door zijn eigen aanhang?

Klopt, maar maakte wel ruzie met een paar mensen in het uitvak. Toen hij vervolgens door medespelers werd weggehaald liep hij een bloedneus of tand door de lip op. Was dus wel degelijk boos op zijn eigen supporters (en andersom).
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 11:08:20
Klopt, maar maakte wel ruzie met een paar mensen in het uitvak. Toen hij vervolgens door medespelers werd weggehaald liep hij een bloedneus of tand door de lip op. Was dus wel degelijk boos op zijn eigen supporters (en andersom).

Wel boos, prima, dat kan. Wordt hier gezegd dat hij werd bekogeld, dan moet je je inderdaad doodschamen.
Hoe NEC speelde was ook dramatisch. Volgens mij hebben wij onze ploeg ook wel eens vervloekt en uitgefloten..

Collingwood

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 11:16:51
Wel boos, prima, dat kan. Wordt hier gezegd dat hij werd bekogeld, dan moet je je inderdaad doodschamen.
Hoe NEC speelde was ook dramatisch. Volgens mij hebben wij onze ploeg ook wel eens vervloekt en uitgefloten..

Die persoon was persoonlijk tegen Foor aan de gang, zal dus wel nare dingen geroepen hebben. Ik vind de NEC supporters trouwens nogal verwaand. Ze staan extreem hoog voor een promovendus dus persoonlijk zou ik niet zo snel zo boos worden na een nederlaag in een uitwedstrijd. Volgens mij kan dat wel gebeuren een paar keer per seizoen als je NEC bent.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op december 15, 2015, 11:21:38
Die persoon was persoonlijk tegen Foor aan de gang, zal dus wel nare dingen geroepen hebben. Ik vind de NEC supporters trouwens nogal verwaand. Ze staan extreem hoog voor een promovendus dus persoonlijk zou ik niet zo snel zo boos worden na een nederlaag in een uitwedstrijd. Volgens mij kan dat wel gebeuren een paar keer per seizoen als je NEC bent.

Ben ik overigens helemaal mee eens hoor. Kan me ook wel in hen verplaatsen; Cambuur 17e, in 20 wedstrijden niet 1 gewonnen, zo te kijk gezet worden. Zouden wij ook hebben als we hoger zouden staan en verliezen van een lager geklasseerde broeder.

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op december 14, 2015, 20:08:22
Dieptepunt was weer het Je moet je doodschamen.

Ik begrijp daar ook niks van. 
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Yellow Army op december 14, 2015, 20:29:28
Was volledig terecht dit keer. Als je je eigen spelers bekogelt moet je je idd doodschamen.

Terecht?

Voetbal is emotie.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 10:53:51
Terecht?

Voetbal is emotie.
Voetbal is zeker emotie, alleen hoort daar het bekogelen (waar het wel erg op leek) van spelers niet bij. Dus in dit geval vind ik het terecht richting de houding van die NEC supporters die meenden te moeten gooien

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 10:56:21
Voetbal is zeker emotie, alleen hoort daar het bekogelen (waar het wel erg op leek) van spelers niet bij. Dus in dit geval vind ik het terecht richting de houding van die NEC supporters die meenden te moeten gooien

Er is niks gegooid.

MI-Sider for Life

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 11:33:53
Er is niks gegooid.
Dat is zeker? Dan is het een ander verhaal, ik was echt van mening dat er wat gegooid was.
Wanneer je in de emotie en frustratie wat over en weer roept vind ik dat geen probleem. Zowel die supporters als Foor waren natuurlijk over de zeik vanwege de nederlaag en dat moet je best kunnen benoemen.

Wij kennen hier wel supporters die totaal over de rooie gaan als er bij wijze van spreke het haar van een speler niet goed zit.

Nightmarelwd

Ondertussen vliegen hier de volle bekers bier, aanstekers etc het veld op.

MI-Sider for Life

poelie-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 11:46:16
Ondertussen vliegen hier de volle bekers bier, aanstekers etc het veld op.

Met name de volle bekers, schande!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 11:46:16
Ondertussen vliegen hier de volle bekers bier, aanstekers etc het veld op.

Maar niet richting de eigen spelers  Ik weet niet welk verhaal waar is mbt Foor, maar dat neemt niet weg dat eigen spelers bekogelen imo not done is.

In woord en gebaar duidelijk maken dat ze een wanprestatie hebben geleverd prima, maar bekogelen?  :zucht
Area 58

Casuals-lwd

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 11:46:16
Ondertussen vliegen hier de volle bekers bier, aanstekers etc het veld op.
Gebeurd overal

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op december 16, 2015, 11:46:16
Ondertussen vliegen hier de volle bekers bier, aanstekers etc het veld op.
Daar ben ik ook niet trots op ;)

Vlampiep

Citaat van: Casuals-lwd op december 16, 2015, 12:32:44
Gebeurd overal
Iemand die erg kwetsende teksten of voorwerpen gooit naar een sporter die niet heeft voldaan aan zijn verwachtingen is niet goed bij zijn hoofd en mag wat mij betreft een stadionverbod krijgen opgelegd.
Emotie hoort bij sport, maar wel binnen de grenzen en zodra dit zich gaat uiten in kwetsende teksten of fysieke bedreigingen, of toebrengen van letsel zijn deze grenzen duidelijk overschreden.
Het is en blijft sport  :0=