Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: Destroyer op december 13, 2015, 12:41:52
Conclusie, de trommel bepaald de sfeer niet maar de inzet van de spelers.  :devil |:)

En Erwin  :0=

John Hiatt

Gisteren bij Groningen Feyenoord geweest. Nou dan is de sfeer bij ons toch 100 x beter. Bij Groningen zingen hooguit 60 man, alleen bij wat spektakel doen anderen voor paar seconden mee. Zo slecht is het bij ons dus niet!

speculeter

Wat ik nog even kwijt wil
Win je eindelijk een pot en hele stadion na de wedstrijd blij.
Gaan de spelers een ronde doen....
Zetten ze meteen weer van die waardeloze muziek op.
Vreselijk l8l.
Of draai geen muziek, of draai dan genot of woanskip oid.

AL

Citaat van: John Hiatt op december 14, 2015, 08:56:13
Gisteren bij Groningen Feyenoord geweest. Nou dan is de sfeer bij ons toch 100 x beter. Bij Groningen zingen hooguit 60 man, alleen bij wat spektakel doen anderen voor paar seconden mee. Zo slecht is het bij ons dus niet!

Groningen heeft een sfeer die nog triester is dan DKV.
Vergelijk het maar met AZ.

ChantiSCC

Klopt helemaal mee eens, ik was er ook en idd maar zo'n 50 man die zingen in de hoek achter een goal. Als die hele tribune mee zou doen heb je een topsfeer maar dit stelt niks voor. Beweren ze ook nog dat ze goeie sfeer hebben en daardoor ongeslagen zijn thuis  :_schater grapjassen kom us bij cambuur!  |:)

1992SCC

Oost en west konden weer niet goed meekomen hoor?

Tuurlijk de sfeer was prima, spelers zullen hebben genoten. Helaas kunnen bepaalde vak(ken) (denk dat iedereen wel weet welke) totaal geen ritme houden. Trommel is hier ideaal voor. Puur als ondersteuning.

Maar ik geef het een kans zonder trommel, als de sfeer zo blijft als afgelopen zaterdag dan heb ik niks te klagen.

|:)

Tsunami mag van mij wel terug na een winstpartij, heerlijk hoe geërgerd het uitvak hiervan wordt :proost

DayDreamer

Sfeer was nog steeds erg matig hoor.

Nightmarelwd

Citaat van: 1992SCC op december 14, 2015, 13:05:27
Oost en west konden weer niet goed meekomen hoor?

Tuurlijk de sfeer was prima, spelers zullen hebben genoten. Helaas kunnen bepaalde vak(ken) (denk dat iedereen wel weet welke) totaal geen ritme houden. Trommel is hier ideaal voor. Puur als ondersteuning.

Maar ik geef het een kans zonder trommel, als de sfeer zo blijft als afgelopen zaterdag dan heb ik niks te klagen.

|:)

Tsunami mag van mij wel terug na een winstpartij, heerlijk hoe geërgerd het uitvak hiervan wordt :proost

Ligt dat aan ons of aan oost en west?



MI-Sider for Life

1992SCC

Citaat van: Nightmarelwd op december 14, 2015, 16:41:28
Ligt dat aan ons of aan oost en west?
Denk aan ons. Als je kijkt hoe snel liedjes doodbloedden, en hoe snel er geklapt wordt... De rest van het stadion snapt het gewoon niet meer.

Maar ik wil niet al te veel gal spuwen, sfeer was prima zaterdag...

Jammer van de wind die op ons stond gericht, denk dat het aan de andere kant van het stadion niet zo goed te horen was.

poelie-lwd

Er werd vanuit vak 11 (meende ik) een of ander vaag israelisch kerstliedje ingezet in de 2e helft...

Tenenkrommend  :zucht
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Nightmarelwd

Citaat van: 1992SCC op december 14, 2015, 16:50:02
Denk aan ons. Als je kijkt hoe snel liedjes doodbloedden, en hoe snel er geklapt wordt... De rest van het stadion snapt het gewoon niet meer.

Maar ik wil niet al te veel gal spuwen, sfeer was prima zaterdag...

Jammer van de wind die op ons stond gericht, denk dat het aan de andere kant van het stadion niet zo goed te horen was.

Juist zaterdag werden een aantal nummers rustig ingezet, waardoor de noord tribune helemaal meedeed.

De songs zijn altijd snel gezongen. Dat was dertig jaar geleden al. Zou het bijna een traditie willen noemen  :_schater
MI-Sider for Life

John Hiatt

Dieptepunt was weer het Je moet je doodschamen.

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op december 14, 2015, 20:08:22
Dieptepunt was weer het Je moet je doodschamen.
Was gericht op het uitvak,  speler bekogelen is nou niet bepaald top.

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op december 14, 2015, 20:08:22
Dieptepunt was weer het Je moet je doodschamen.

Was volledig terecht dit keer. Als je je eigen spelers bekogelt moet je je idd doodschamen.
Area 58

Timmie

Citaat van: Yellow Army op december 14, 2015, 20:29:28
Was volledig terecht dit keer. Als je je eigen spelers bekogelt moet je je idd doodschamen.

Werd gezegd door Foor zelf dat hij niet is bekogeld door zijn eigen aanhang?