Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur LWD op november 29, 2015, 21:04:59
Als de meerderheid de trommel wil, waarom dan geen trommel?!? En hoezo ik neem het forum te serieus? Ik verwacht dat hier ongeveer de doorsnee van een Cambuursupporter op het forum zit.. Ik denk als we een enquĂȘte doen over de tribune dat dan de meerderheid ook een trommel wil..

Je merkt nu als het spel minder wordt dat de sfeer behoorlijk inkakt, een trommel kan het mooi oppeppen.

Maar waarom wil je eigenlijk geen trommel?

Jaren geleden was dit het forum waar iedereen op poste. Dat is het allang niet meer.

Trommel voegt niks toe. We zijn geen muziekkorps.



MI-Sider for Life

Cor

Wanneer Cambuur beter presteert neemt de sfeer ook weer toe. Dat was zo en zal altijd zo blijven. Eigenlijk zijn we een hele doorsnee club al willen we zelf graag anders geloven

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op november 29, 2015, 21:34:55
Jaren geleden was dit het forum waar iedereen op poste. Dat is het allang niet meer.

Trommel voegt niks toe. We zijn geen muziekkorps.

Nee we zijn een mannenkoor zeker?!

We willen toch allemaal de ploeg zoveel mogelijk ondersteunen. Een trommel zorgt ervoor dat je masaler je ploeg kan ondersteunen en de boel kan oppeppen indien 't minder gaat met de sfeer.

Als 't zonder trommel kan is 't ook prima, maar het resultaat zonder trommel stelt mij behoorlijk teleur.

Geelblauwstiens

Opskiete met die trommel. Totaal gebrek aan leiding. Alles zingt door elkaar: op moment dat je in vak 11-12 denkt: we zingen mee, stopt t alweer. Dus trommelen mannen en langer doorzetten:
Ik was ooit bij Egels- Cambuur op hoofdtribune toen supporters daar klaagden over feit dat SCC supporters zo lang hun liederen konden volhouden...... "Vroeger....."

Cambuur123

We zijn geen muziekkorps nee, maar wel een groep mensen van 5000 die samen sfeer willen maken. Hoe wil je dit doen zonder tempo aangever? Dan krijg je dit resultaat. Trommel is niet bij alle liedjes nodig, dat moet duidelijk zijn... Alleen hij moet wel terug, gewoon als onsersteuning aan het publiek.

ChantiSCC

Citaat van: Cambuur123 op november 30, 2015, 00:43:06
We zijn geen muziekkorps nee, maar wel een groep mensen van 5000 die samen sfeer willen maken. Hoe wil je dit doen zonder tempo aangever? Dan krijg je dit resultaat. Trommel is niet bij alle liedjes nodig, dat moet duidelijk zijn... Alleen hij moet wel terug, gewoon als onsersteuning aan het publiek.

:thumbsup
Juistem

Casual14

hou alsjeblieft op over die trommel....een trommel verziekt alles. Er staan altijd idioten te rammen op de trommels. Altijd maar blijven rammen op dat ding terwijl er niet/nauwelijks gezongen word. Hoe triest het ook klinkt, maar denk aan sv's en tegenvallende resultaten waardoor de sfeer 'slechter' is dan normaal.


Casuals-lwd

#2167
Citaat van: Casual14 op november 30, 2015, 10:20:56
hou alsjeblieft op over die trommel....een trommel verziekt alles. Er staan altijd idioten te rammen op de trommels. Altijd maar blijven rammen op dat ding terwijl er niet/nauwelijks gezongen word. Hoe triest het ook klinkt, maar denk aan sv's en tegenvallende resultaten waardoor de sfeer 'slechter' is dan normaal.
Wil je er echt vooruitgaan,  dan moet je toch echt investeren in een betere trommel en zoeken naar een professionele trommelaar.Voorbeeld zie je bij het sfeervak van Ajax en de Graafschap. Op de huidige trommel zit ik iig niet te wachten

Gasgeve

Bij VAK410 is het ook vooral de trommel die de sfeer maakt hoor. Gezang komt er amper bovenuit, dat moet je niet willen. De Z-side heeft dat ook, hele wedstrijd staat zo'n malloot te rammen op de trommel, maar er wordt amper gezongen. Op tv lijkt dat dan misschien dat er veel sfeer is, maar ga maar eens naar een wedstrijd van die ploegen toe.

Nightmarelwd

Citaat van: Cambuur123 op november 30, 2015, 00:43:06
We zijn geen muziekkorps nee, maar wel een groep mensen van 5000 die samen sfeer willen maken. Hoe wil je dit doen zonder tempo aangever? Dan krijg je dit resultaat. Trommel is niet bij alle liedjes nodig, dat moet duidelijk zijn... Alleen hij moet wel terug, gewoon als onsersteuning aan het publiek.

Heb je niet goed opgelet de afgelopen seizoenen. Dat het zingen snel gaat is al jaren zo. Was zelfs in de tijd dat we op zuid stonden het geval.






MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Gasgeve op november 30, 2015, 13:28:32
Bij VAK410 is het ook vooral de trommel die de sfeer maakt hoor. Gezang komt er amper bovenuit, dat moet je niet willen. De Z-side heeft dat ook, hele wedstrijd staat zo'n malloot te rammen op de trommel, maar er wordt amper gezongen. Op tv lijkt dat dan misschien dat er veel sfeer is, maar ga maar eens naar een wedstrijd van die ploegen toe.

Z-side staat in het midden en heeft niks met de Fanatics die links staan op de tribune. 
MI-Sider for Life

1992SCC

Sfeer was bij ons altijd uitstekend hoor met de trommel? Waarom halen jullie steeds die sv's erbij... die mensen zijn er helaas niet bij dit seizoen, dus moeten we sfeer maken met de mensen die er wel zijn. Volgens mij wil de meerderheid echt een trommel, wie bepaald er dan dat ie niet komt?

Yellow Army

Citaat van: 1992SCC op november 30, 2015, 18:44:39
Sfeer was bij ons altijd uitstekend hoor met de trommel? Waarom halen jullie steeds die sv's erbij... die mensen zijn er helaas niet bij dit seizoen, dus moeten we sfeer maken met de mensen die er wel zijn. Volgens mij wil de meerderheid echt een trommel, wie bepaald er dan dat ie niet komt?

Degene die m meeneemt.
Area 58

Destroyer

Man man, er is niet eens meer een trommelaar die er op slaat. Er win Span heeft na 10 jaar de brui er aan gegeven. Was de kritiek volgens mij ook meer dan spuugzat. Iedereen jankte dat die trommel weg moest, nu is ie weg en moet ie weer zo snel mogelijk terug komen. Trommels, trommels...  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Conclusie, de trommel bepaald de sfeer niet maar de inzet van de spelers.  :devil |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22