Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Alle liederen die nu gezongen lijken wel een Tsunami zo snel gaat het. Men zet normaal in en gaat steeds sneller zingen en klappen, iedereen doet het. Maar ja lastig altijd. Nu de trommel weg is in 12/13 merk je dat het daar wel rustiger is. Er is geen echte aanjager meer...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Het jaarlijkse fanonderzoek staat weer online:

Www.fanonderzoek.nl
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur123

Gekkenhuis morgen! Komt er een trommel? Sfeer is echt veel minder geworden sinds hij weg is...

Ronnie tng

Citaat van: Cambuur123 op november 26, 2015, 14:51:58
Gekkenhuis morgen! Komt er een trommel? Sfeer is echt veel minder geworden sinds hij weg is...

Heeft niets met trommel te maken. Heeft met aantal liters bier vooraf te maken. Op zondagen is dat gewoon een stuk minder.

Zuid1991

En de eerste 4 Thuiswedstrijden was de sfeer zonder trommel prima.
Als de spelers morgen strijd geven wordt het weer een gekkenhuis op de tribune! Alles gevuh morgen!!!! Al bij warming - up!

Destroyer

PASSIE EN STRIJD  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Zonder trommel geen enkele wedstrijd meer gewonnen!  :devil

gewoon een fan

Citaat van: John Hiatt op november 27, 2015, 08:55:02
Zonder trommel geen enkele wedstrijd meer gewonnen!  :devil

Drommels, drommels wij kunnen blijkbaar niet zonder trommels  :koffie

Casual14

Citaat van: gewoon een fan op november 27, 2015, 09:24:43
Drommels, drommels wij kunnen blijkbaar niet zonder trommels  :koffie

Dan maar niet  :koffie

Destroyer

Ik had een dikke vette sfeeractie verwacht, maar dat zit er dit seizoen niet meer in? Wel veel gezongen door supp, helaas geen beloning
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Sfeer was bij vlagen ook gewoon kut, sfeeractie  :O Jezus, doe dan niks met alle respect.

SCC-J

Je moet je doodschamen zingen naar het uitvak.. In dat in vak 14. De ultra mentaliteit die het uitvak heeft kan vak 14 nog een voorbeeld aan nemen.

R-member

Wat een vette sfeer actie had De Graafschap!
Heel tam vandaag, zowe de supporters als spelers.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Destroyer

Citaat van: DayDreamer op november 27, 2015, 22:58:23
Sfeer was bij vlagen ook gewoon kut, sfeeractie  :O Jezus, doe dan niks met alle respect.

_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: SCC-J op november 27, 2015, 23:02:37
Je moet je doodschamen zingen naar het uitvak.. In dat in vak 14. De ultra mentaliteit die het uitvak heeft kan vak 14 nog een voorbeeld aan nemen.

AMEN  _O_ Hoe dom en achterlijk ben je om dat te zingen. Kan niks ander dan respect zeggen voor de DTCers.
** Poolwinner 18/19 - 21/22