Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

thankyou

Had je een beetje vuurwerk op het veld gehad en een goal geprikt dan stond het uitvak wel op zijn kop.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Casual14

Citaat van: thankyou op november 02, 2015, 19:08:14
Had je een beetje vuurwerk op het veld gehad en een goal geprikt dan stond het uitvak wel op zijn kop.

Het vuurwerk haalde het veld niet, wel de gracht  8P

flieterper

Sfeer was een drama sta je 2-0 voor waar is het kolkende stadion gebleven

siepelsjeu

Citaat van: flieterper op november 09, 2015, 11:19:26
Sfeer was een drama sta je 2-0 voor waar is het kolkende stadion gebleven
Liever een stil stadion dan een kolkend stadion met hallondse hits

hobbes

Citaat van: flieterper op november 09, 2015, 11:19:26
Sfeer was een drama sta je 2-0 voor waar is het kolkende stadion gebleven

Ik denk dat de spanning te groot is, iedereen wil zo graag dat ze winnen maar zit met de billen bij elkaar omdat het zo moeizaam gaat dit seizoen. Het is echt wachten op de bevrijdende 1e overwinning

DayDreamer

Citaat van: hobbes op november 09, 2015, 12:34:41
Ik denk dat de spanning te groot is, iedereen wil zo graag dat ze winnen maar zit met de billen bij elkaar omdat het zo moeizaam gaat dit seizoen. Het is echt wachten op de bevrijdende 1e overwinning

Ik denk ook dat het de spanning is.

Nightmarelwd

Citaat van: flieterper op november 09, 2015, 11:19:26
Sfeer was een drama sta je 2-0 voor waar is het kolkende stadion gebleven

Gedeelte van 14 zingt en een gedeelte 13. Dan houdt het wel op.

Ik had idg bijna geen stem meer over. 

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op november 09, 2015, 12:09:53
Liever een stil stadion dan een kolkend stadion met hallondse hits

Gisteren werd het een aantal keren geprobeerd maar stopte gelukkig snel.
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op november 09, 2015, 16:55:56
Gedeelte van 14 zingt en een gedeelte 13. Dan houdt het wel op.

Ik had idg bijna geen stem meer over.

Al eerder gemeld maar ze zingen veels te snel, als 13 12 11 en 10 ook meedoen zit er bij 15 en 14 al geen ritme meer in en zijn de liedjes al klaar.
Als men de sfeer weer terug wil moeten ze het normale tempo hanteren en niet als een F1 wagen er door heen gaan jassen. Ik denk dat het op dit moment onmogelijk is om zonder maatgever het hele stadion weer te laten kolken. Ik ben er geen voorstander van maar met de trommel ging het hele stadion massaal los en zonder trommel is het gewoon niet om aan te horen/bij te houden. Dus mensen die in 15 en 14 staan probeer om eens ritme te houden dan krijgen jullie het hele stadion weer mee en anders accepteren dat jullie (onbedoeld) de sfeer kapot maken
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

dizzhead

Maar die trommel ging ook steeds sneller, dus dan helpt t weinig.

666

Citaat van: dizzhead op november 09, 2015, 18:23:59
Maar die trommel ging ook steeds sneller, dus dan helpt t weinig.

Heb ik niet waargenomen... Nogmaals die trommel hoeft van mij niet maar maat houden is zonder hulpmiddelen op dit moment lastig.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur LWD

#2096
Wat sfeer maakt zijn vaak nieuwe lange liederen met een lekker ritme, leuke melodie en een simpele tekst. Vooral als ze spontaan zijn en een humoristische tekst bevatten. Dit soort nummers kunnen minutenlang meegezongen worden en daardoor krijg je uiteindelijk veel mensen in mee.

Wat je nu meer ziet is dat er vaak korte liederen gezongen worden. Dit zijn vaak wel mooie nummers (Cambuur Till I Die, Wij zijn Cambuur, Leeuwarduuuh!, I spend all my money, Clap your hands enz) maar dat zijn geen nummers die je minutenlang kan door zingen, daardoor krijg je de andere vakken moeilijk mee en maak je dus geen langdurige sfeer.

Maarja verzin maar eens een nummer..

YellowBlue

Citaat van: Cambuur LWD op november 10, 2015, 10:19:38
Wat sfeer maakt zijn vaak nieuwe lange liederen met een lekker ritme, leuke melodie en een simpele tekst. Vooral als ze spontaan zijn en een humoristische tekst bevatten. Dit soort nummers kunnen minutenlang meegezongen worden en daardoor krijg je uiteindelijk veel mensen in mee.

Wat je nu meer ziet is dat er vaak korte liederen gezongen worden. Dit zijn vaak wel mooie nummers (Cambuur Till I Die, Wij zijn Cambuur, Leeuwarduuuh!, I spend all my money, Clap your hands enz) maar dat zijn geen nummers die je minutenlang kan door zingen, daardoor krijg je de andere vakken moeilijk mee en maak je dus geen langdurige sfeer.

Maarja verzin maar eens een nummer..

Je kunt korte liederen ook achter elkaar blijven zingen, nu is het vaak zo dat op het moment dat het lied wordt overgenomen door andere vakken, het alweer stopt in de vakken waar het begon.

Baksteen

Misschien wat oude liederen welke niet meer worden gezongen.

hobbes

We hebben een nieuwe Tsunami nodig, iets waarmee je het hele stadion mee krijgt.