Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Net doorgelezen. Een paar postings. Voor de rest ook alleen maar gezeur over slecht iedere speler weer was.
MI-Sider for Life

Dokkumer

Kan me de reactie van N. wel enigszins voorstellen. Als de sfeer bij ons niet top is buitelen we bijna over elkaar heen hoe beroerd het was, nu lees je er hier NIKS over terwijl anders zowel in het wedstrijdtopic als in dit topic er over gezeken wordt.

De sfeer is voor Nederlandse begrippen grotendeels prima, maar let op mijn woorden... Die zal minder gaan worden als het nieuwe er eenmaal af is. Succes (ver)went snel!

TM

Lekker sfeertje inderdaad gisteren. Vooral eerste helft was top. Paar nieuwe songs erbij (Wonderwall van Oasis klinkt wel lekker als iedereen meezingt en beter dan het gejalalalala  :thumbsup ).

Galdiano

Gejalalala werd toch bij ons in de bus gezongen  :devil
I wanna go ho ho home, jalalalala  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Everywhere We Go, It's the Cambuurboys To Making All the Noise" Everywhere we go.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op april 07, 2015, 19:08:20
Die is ook heel slecht ja.  :_schater

Maar ik denk dat er sowieso weinig raketgeleerden op Noord staan.

Die staan sws niet bij ons in het stadion.

Misschien moet je een enquĂȘte doen op noord. Ik denk dat de uitslag verrassend kan uitvallen.
MI-Sider for Life

DCKM

Het nieuwe  :scc  stadion moet engels aanvoelen. Dit ivm de sfeer  :0= die dan nog meer tot zijn recht komt. De hoeken lekker dicht.
En als het Cambuur bestuur niet weet wat de supporters willen deelt men maar bij een thuiswedstrijd een enquete formulier uit.
En Cambuur moet in het nieuwe te bouwen stadion ook rekening houden met onze minder valide supporters.

Maar ik ga er van uit dat het bestuur wel weet wat er moet komen.

De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Nightmarelwd

Citaat van: DCKM op april 14, 2015, 17:22:14
Het nieuwe  :scc  stadion moet engels aanvoelen. Dit ivm de sfeer  :0= die dan nog meer tot zijn recht komt.

Kijk je wel eens Engels voetbal? Daar is de sfeer al jaren slecht  8P
MI-Sider for Life

John Hiatt

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 10:00:02
Kijk je wel eens Engels voetbal? Daar is de sfeer al jaren slecht  8P

Dan een Engels stadion met een Duitse sfeer!

siepelsjeu

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 10:00:02
Kijk je wel eens Engels voetbal? Daar is de sfeer al jaren slecht  8P
Dan kijk jij in de verkeerde league

Galdiano

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 10:00:02
Kijk je wel eens Engels voetbal? Daar is de sfeer al jaren slecht  8P

In premier league ja, maar kijk regelmatig championship en daar is het aardig gesteld met de sfeer. Evenals in de league one.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: Galdiano op april 15, 2015, 22:21:12
In premier league ja, maar kijk regelmatig championship en daar is het aardig gesteld met de sfeer. Evenals in de league one.

En onderschat de league two niet. Vorig jaar bij Pomepy - Bristol Rovers geweest. Wat een vette sfeer daar. Speel je in de onderste regionen van de league two en dan neem je 2500 man mee naar een uitwedstrijd.

siepelsjeu

Geen trommel gisteren  _O_

Utekleitrokken

Uitfluiten bij de rust werd meteen de kop ingedrukt en overstemd door applaus  _O_

Kappen met die ongein. Net als die misplaatste dkv liederen.

DannySCC

Citaat van: Utekleitrokken op april 18, 2015, 21:41:41
Uitfluiten bij de rust werd meteen de kop ingedrukt en overstemd door applaus  _O_

Kappen met die ongein. Net als die misplaatste dkv liederen.

Amen! en als je wil uitfluiten ga je maar naar 020 of dkv toe gloryhunters
AMF