Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Goudvinger op april 27, 2013, 12:17:22
De splitsing op Noord is funest voor de sfeer, en ik denk dat het de sfeer ten goede zou komen als beide groepen weer met z'n allen direct achter de goal plaatsnemen, om de hele tribune weer mee te krijgen.
Eens.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Nightmarelwd

Ik heb gisteren meerdere filmpjes vanuit de corridor gemaakt en daar valt op dat vak 14 de sfeer maakt en dat 13 niet of gedeeltelijk meedoet. 

Dat er weer één vak komt achter het doel kan iedereen die dat graag wil vergeten.


MI-Sider for Life

AL

Sfeer is gewoon niet meer wat het geweest is!!
2 groepen op noord is echt funest voor de sfeer. Steeds 2 verschillende nummers door elkaar zingen hoort nergens naar.

Treb

Eens met alle bovenstaande reacties. Vooral dat vakkie14 liedje wat maar stug werd doorgezongen verneukte de hele sfeer.
Verder zorgen de 2 groepen juist voor een averechts effect. Geen 1 geheel. Jammer.

mscc

vond het juist wel lekker klinken toen het er een beetje door was

Nightmarelwd

Voor dat we in vak 14 gingen staan, stonden we verdeeld over 11, 12 en een paar in 13. Toen was de sfeer leuk, playoff 2009 was de sfeer goed.
MI-Sider for Life

StoneVAK14

Gaat niet gebeuren wij blijven gewoon in 14, en gaan daar nooit meer weg. Als je ziet wat er in korte tijd is neer gezet is dat alleen maar om trots op te zijn! De hele hk zat door het hele stadion nu zitten we weer mooi bij elkaar zo als het hoord. Er is weer een echte beleving schuim op de bek en uit ons dak gaan zo is het altijd geweest. en dat komt weer terug. Ik vind de beleving in het vak echt geweldig, maar goed er blijven altijd een paar zeuren tussen zitten. Als 13 gewoon naar voren gaat dan heb je een groep met alleen een trap er tussen! Mede door een vak14 liedje? hahaha wat een dom gezijk wij proberen wat nieuws en zetten onze eigen identiteit neer. Vak 15 staat ook al aardig vol nog even en dan staan we met zo veel mensen dat  we deze discussie niet meer hoeven te voeren dan bepalen wij de sfeer!

StoneVAK14

Snik snik ze zingen het vak 14 liedje stug door ik vind dat niet kunnen bla bla bla 


WIJ ZIJN SC CAMBUUR EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG JE KAN HET WEL PROBEREN MAAR WE GAAN NIET AAN DE KANT OOOH SC CAMBUUR VAKKIE 14 LEEUWARDEEEEH!

Treb

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 13:17:26
Snik snik ze zingen het vak 14 liedje stug door ik vind dat niet kunnen bla bla bla 


WIJ ZIJN SC CAMBUUR EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG JE KAN HET WEL PROBEREN MAAR WE GAAN NIET AAN DE KANT OOOH SC CAMBUUR VAKKIE 14 LEEUWARDEEEEH!

Maar wat minder aan de pakjes, je wordt daar wat agressief van. 

mscc

11,12,13 moeten misschien wat meer aan de pakjes... stel dooien :insane


gobo

Citaat van: StoneVAK14 op april 27, 2013, 13:17:26
Snik snik ze zingen het vak 14 liedje stug door ik vind dat niet kunnen bla bla bla 


WIJ ZIJN SC CAMBUUR EN WE ZIJN VOOR NIEMAND BANG JE KAN HET WEL PROBEREN MAAR WE GAAN NIET AAN DE KANT OOOH SC CAMBUUR VAKKIE 14 LEEUWARDEEEEH!

knap beperkte belevingswereld niet?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021