Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Als iedereen eens zijn mobieltje thuis laat liggen, dan wordt de sfeer al een stuk beter.....

EdsjeSCC

Wij hebben ons op noord (vak 13/14) ook vreselijk geirrriteerd aan sommige liederen. Waaronder wie niet springt die degradeert, we gaan europa in en ba de wedstrijd voor van der linden. Het probleem is dat 90 procent gewoon mee gaat bleren en geen idee hebben wat er eigenlijk gaande is. Af en toe genieten maar meerendeels plaatsvervangende schaamte

Marc S

Citaat van: EdsjeOgbeche op april 06, 2015, 23:46:53
Wij hebben ons op noord (vak 13/14) ook vreselijk geirrriteerd aan sommige liederen. Waaronder wie niet springt die degradeert, we gaan europa in en ba de wedstrijd voor van der linden. Het probleem is dat 90 procent gewoon mee gaat bleren en geen idee hebben wat er eigenlijk gaande is. Af en toe genieten maar meerendeels plaatsvervangende schaamte

Of het altijd leuke in Leeuwarden zie je ze niet naar het uitvak schreeuwen.  8P

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op april 05, 2015, 20:54:59
Voetbal en sfeer gingen hand in hand vandaag. Beide eigenlijk niets, maar blij met de punten

Misschien dat een heksenketel de ploeg wat vleugels had kunnen geven, dat hadden ze wel nodig met dat betonvoetbal van GAE.
Juist in deze wedstrijd had Noord moeten opstaan.

Had het paar weken geleden al gezegd, laatste wedstrijden nergens meer voor voetballen, gaat ten koste van voetbal en sfeer.

Sander Scc

Wedstrijden op zondag om half 1 en half 5 DAT gaat ten koste van de sfeer..

Onze sfeer is gewoon een beetje overhyped, waardoor t lijkt of t hier elke week feest is.. Net of we in de juup elke week zo'n topsfeer hadden.
En in de 1e minuut meteen het hele repertoire erdoor knallen incl. 'Ga staan..' helpt ook niet echt..

Treb

Citaat van: Marc S op april 07, 2015, 09:13:23
Of het altijd leuke in Leeuwarden zie je ze niet naar het uitvak schreeuwen.  8P

Die is ook heel slecht ja.  :_schater

Maar ik denk dat er sowieso weinig raketgeleerden op Noord staan.

Viper

Citaat van: Treb op april 06, 2015, 22:44:27
Heb me weer lopen ergeren gister aan Noord.. wie niet springt die degradeert? Waar haal je de arrogantie vandaan man.  :R

Inderdaad, smakeloos. Dan snap je er echt niks van.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Viper op april 07, 2015, 19:16:56
Inderdaad, smakeloos. Dan snap je er echt niks van.

Ik moet wel zeggen dat het in het geval dat het DKV ooit gaat overkomen, ik de reactie wel zeer smaakvol en ook heel creatief zou vinden
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Viper op april 07, 2015, 19:16:56
Inderdaad, smakeloos. Dan snap je er echt niks van.

Dat had ik ook, smakeloos.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: Treb op april 07, 2015, 19:08:20
Die is ook heel slecht ja.  :_schater

Maar ik denk dat er sowieso weinig raketgeleerden op Noord staan.

Nou nog niet eens zo zeer dat, ik heb meer het idee dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. Nog een pracht voorbeeld: Speel je thuis en dan I wanna go home zingen. Gebeurde een aantal maanden terug na dat we gewonnen had van Utrecht. Werd dat jongetje (vent was 16 ofzo) ook nog boos dat er mensen waren die niet meezongen  8P

Cambuur LWD

Ik irriteer me ook aan die mongool in vak 13 tegen vak 14 aan met zijn liedjes/gehuil over Nienhuis. Blijf gewoon lekker je club steunen en rot anders gewoon lekker op met je Bassie.. Respectloos gedoe!

En het liedje "Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben", is een liedje voor successupporters  l0l

geelenblauwscc

Citaat van: Cambuur LWD op april 07, 2015, 19:27:16


En het liedje "Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben", is een liedje voor successupporters  l0l

hebben we toch weer eens wat anders en het klinkt ook wel leuk

thankyou

Citaat van: Marc S op april 07, 2015, 19:25:13
Nou nog niet eens zo zeer dat, ik heb meer het idee dat er mensen zijn die geen flauw idee hebben wat ze aan het doen zijn. Nog een pracht voorbeeld: Speel je thuis en dan I wanna go home zingen. Gebeurde een aantal maanden terug na dat we gewonnen had van Utrecht. Werd dat jongetje (vent was 16 ofzo) ook nog boos dat er mensen waren die niet meezongen  8P
Was dat in vak 14? Puur ouwehoeren met de nodige  :hein op.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Nightmarelwd

Gisteren top sfeer in het uitvak, maar daar lees ik dan weer niks over van de forumgangers.

Lekker allemaal blijven zeuren en zeiken hoe slecht de sfeer is tijdens wedstrijden.

MI-Sider for Life

speculeter

Dan lees jij het forum niet goed....
Lees de berichten nog maar eens na van de wedstrijd topic van gisteren |:)