Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: drg op april 05, 2015, 19:10:58
Ik zeg het eigenlijk nooit want ik zit zelf op Oost, maar dit was echt wel het dieptepunt van het seizoen denk ik, half Noord had een zonnesteekje?

En ik denk trouwens niet dat het veel zin heeft om 10 seconden na de aftrap al 'ga staan' te zingen.  :_schater

Dat was nog wel het mooiste. Iedereen zat net  :_schater
Verder is het pas na de goal des Cambuurs geweest..
:koffie

AL

Grafstemming vandaag!

SCC-J

Voetbal en sfeer gingen hand in hand vandaag. Beide eigenlijk niets, maar blij met de punten

Nightmarelwd

Wedstrijd zoals altijd in zijn geheel teruggekeken. Sfeer op tv was top. Microfoons van FOX stonden goed opgesteld.  ;)

Maar goed ik heb liever dat het stil was, om je dood voor te schamen sommige songs.

Oh wat is het toch fijn om voor Eagles te zijn, volgend jaar Harkema op en neer. Misschien een idee om eerst effe te kijken in welke klasse Harkema speelt.  :_schater
Abe is dood, wie niet springt die is een boer.  :? We speelden tegen de Eagles.





MI-Sider for Life

geelenblauwscc

Groot gelijk in sommige liedjes wordt je gek van hou dan gewoon je mond

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op april 06, 2015, 12:08:31
Wedstrijd zoals altijd in zijn geheel teruggekeken. Sfeer op tv was top. Microfoons van FOX stonden goed opgesteld.  ;)

Maar goed ik heb liever dat het stil was, om je dood voor te schamen sommige songs.

Oh wat is het toch fijn om voor Eagles te zijn, volgend jaar Harkema op en neer. Misschien een idee om eerst effe te kijken in welke klasse Harkema speelt.  :_schater
Abe is dood, wie niet springt die is een boer.  :? We speelden tegen de Eagles.
Die eerste sloeg inderdaad nergens op, wie niet springt is een boer was dat niet een reactie op alle viezen zijn homo?

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2015, 12:44:36
Die eerste sloeg inderdaad nergens op, wie niet springt is een boer was dat niet een reactie op alle viezen zijn homo?

Dat was inderdaad het geval
:koffie

Nightmarelwd

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2015, 12:44:36
Die eerste sloeg inderdaad nergens op, wie niet springt is een boer was dat niet een reactie op alle viezen zijn homo?

Nee, want het werd gezongen na de 1-0.
MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op april 06, 2015, 17:03:52
Nee, want het werd gezongen na de 1-0.
op zuid hoorden we vlak na de 1-0 wie niet springr die degradeerd?

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op april 06, 2015, 12:08:31
Wedstrijd zoals altijd in zijn geheel teruggekeken. Sfeer op tv was top. Microfoons van FOX stonden goed opgesteld.  ;)

Maar goed ik heb liever dat het stil was, om je dood voor te schamen sommige songs.

Oh wat is het toch fijn om voor Eagles te zijn, volgend jaar Harkema op en neer. Misschien een idee om eerst effe te kijken in welke klasse Harkema speelt.  :_schater
Abe is dood, wie niet springt die is een boer.  :? We speelden tegen de Eagles.

Die songs inderdaad  ;( Eigenlijk moet degene die dat begint zich doodschamen. Sfeer was zoiezo triest, maar wat ik ook echt niet snap op zo' nzondagmiddag is dat het sfeerteam niet een  actie en een vlag of doek in de lucht steekt. Dooie bende, sfeerteam met pensioen  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2015, 17:25:04
op zuid hoorden we vlak na de 1-0 wie niet springr die degradeerd?

Tsja, dat je zou zelf maar in de situatie zitten. Ben ook natuurlijk geen Eagle fan, helemaal niet na de steniging, maar gun ook niet dat ze degraderen. Had ik liever Excelsior zien verdwijnen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op april 06, 2015, 18:42:57
Tsja, dat je zou zelf maar in de situatie zitten. Ben ook natuurlijk geen Eagle fan, helemaal niet na de steniging, maar gun ook niet dat ze degraderen. Had ik liever Excelsior zien verdwijnen.

ach ja ene jaar wordt er gedoneerd voor fortuna amder jaar een liedje over degraderen .. sommigen snappen t nie altijd.
qua supp, al laten ze t nu het slecht gaat wel vaker afweten, een prachtclub, maar dat voetbal van gister win je zelf njks mee in de jl...

Treb

Heb me weer lopen ergeren gister aan Noord.. wie niet springt die degradeert? Waar haal je de arrogantie vandaan man.  :R

brambo3004

Citaat van: Treb op april 06, 2015, 22:44:27
Heb me weer lopen ergeren gister aan Noord.. wie niet springt die degradeert? Waar haal je de arrogantie vandaan man.  :R

Je hebt gelijk. Bij hun is het nog niet helemaal zeker, bij Dordrecht wel.

denistel

belachelijk idd de club die ons 2 jaar geleden mede de ere div in schoot. menig andere ploeg had het gewoon laten
lopen tegen Volendam hoor.