Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Stuk op foxsports over het leren trommelen zitten we hier op te letten  :zweep

Vedetski

Citaat van: Marc S op februari 28, 2015, 17:48:05
Stuk op foxsports over het leren trommelen zitten we hier op te letten  :zweep

Zullen we anders de trommels weggooien? 10.000 kelen klinkt vele malen mooier dan één achterlijke trommel (zonder gevoel voor ritme)
:koffie

Dokkumer

Als ik trommels wil horen ga ik wel naar een optreden van de lokale drumband.

jeff

Geen moeite met 1 trommel mits goed gebruikt. Een drumband zoals Fc Twente hoeft van mij niet.

666

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2015, 18:22:03
Als ik trommels wil horen ga ik wel naar een optreden van de lokale drumband.

Of je zet even een klassieker van Bassie en Adriaan op.

Trommels Trommels Trommels  8P
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Citaat van: jeff op februari 28, 2015, 18:24:18
Geen moeite met 1 trommel mits goed gebruikt. Een drumband zoals Fc Twente hoeft van mij niet.

En dan ook nog hier 3 in het uitvak  :zucht

Laten we vanavond maar flink erachter staan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: 666 op februari 28, 2015, 18:24:27
Of je zet even een klassieker van Bassie en Adriaan op.

Trommels Trommels Trommels  8P
zet die afluisterapparatuur nu eens uit. Ik zat inderdaad B&A te kijken  :_schater

scc-aaron

Op Oost zou een trommel niet mistaan. Elke keer als er een nummer over genomen word door het publiek op oost word er een terror tempo aan gezet waardoor er na 10 sec al niet meer normaal gezongen kan worden, en alles doodbloed.

John Hiatt

Disco is het niet, rookmachine is het niet, trommel is het niet. Met alleen wat zelfgemaakte doeken kom je er ook niet. Klappertjes willen we ook niet, al vond ik die actie van Willem2 gisteren wel mooi. Wat willen we wel? Misschien beter om ons daar op te focussen!

Galdiano

Die kleine vlaggen met DKV dat is mooi! Maar dan heel massaal net zoals bij Willem II tegen AZ.
En dan niet iedere wedstrijd maar af en toe.

Waarom moet je altijd een sfeeractie?

En nee geen gedrukte doeken, maar zelf maken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2015, 12:35:29
Disco is het niet, rookmachine is het niet, trommel is het niet. Met alleen wat zelfgemaakte doeken kom je er ook niet. Klappertjes willen we ook niet, al vond ik die actie van Willem2 gisteren wel mooi. Wat willen we wel? Misschien beter om ons daar op te focussen!

- Elke wedstrijd vocaal laten gelden, helaas gaat dat de laatste wedstrijden veel minder.
- Af en toe bij speciale wedstrijden een mooi gemaakt doen.
- Vuurwerk kan ook sfeerverhogend werken, alleen de regels die er bij komen kijken.......

Verder klappertjes, trommels, machines en disco lampen horen naar mijn mening niet op de tribune thuis.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 01, 2015, 12:35:29
Disco is het niet, rookmachine is het niet, trommel is het niet. Met alleen wat zelfgemaakte doeken kom je er ook niet. Klappertjes willen we ook niet, al vond ik die actie van Willem2 gisteren wel mooi. Wat willen we wel? Misschien beter om ons daar op te focussen!
Een rookmachine kan wel, daar heb ik geen problemen mee. Ik had alleen langer gewacht, zodat er wat meer budget is. voor een grotere/krachtiger.
Met disco heb ik niks, al 9 jaar geleden afgezworen :P

DayDreamer

Stop het geld in een paar mooie zwaaivlaggen, en dan niet van die vlaggen die er als laatste bij zijn gekomen, die kunnen echt niet.

Eventueel helemaal langs het veld en rustig zwaaien met die vlaggen.

Casuals-lwd

Waar was de hel vandaag?

drg

Ik zeg het eigenlijk nooit want ik zit zelf op Oost, maar dit was echt wel het dieptepunt van het seizoen denk ik, half Noord had een zonnesteekje?

En ik denk trouwens niet dat het veel zin heeft om 10 seconden na de aftrap al 'ga staan' te zingen.  :_schater