Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Jopie

Misschien niet het juiste topic, maar weet iemand of ik de playoff wedstrijden thuis tegen Roda ergens terug kan zien in geheel?

Lwdscc

Toeval dat een drumstick in de tweede helft plotseling op het veld lag  :devil?

mscc

Was dat niet een wcborstel?

TM

Dat was een wc borstel inderdaad! Maar die trommelstok had ook wel gemogen wat mij betreft. Viel me weer op dat die trommel weer een aantal keer de sfeer doodsloeg.

ForzaCambuur1

Citaat van: TM op april 23, 2013, 14:05:06
Dat was een wc borstel inderdaad! Maar die trommelstok had ook wel gemogen wat mij betreft. Viel me weer op dat die trommel weer een aantal keer de sfeer doodsloeg.

Niet mee eens! De trommelaar bracht juist op een aantal momenten de sfeer weer terug door op de wat stillere momenten weer in te zetten en te begeleiden. Door de hoeveelheid mensen werden er soms meerdere dingen door elkaar gezongen waardoor het juist daardoor soms wat stilvalt. De trommel stond in het vak naast het uitvak en koos misschien eerder om de liedjes mee te trommelen die in dat gedeelte werden ingezet.

Destroyer

Door zetten komende wedstrijd ener goed achter blijven staan  |:)vrijdag een grote chaos
** Poolwinner 18/19 - 21/22

MP4L

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 23, 2013, 19:16:25
Niet mee eens! De trommelaar bracht juist op een aantal momenten de sfeer weer terug door op de wat stillere momenten weer in te zetten en te begeleiden. Door de hoeveelheid mensen werden er soms meerdere dingen door elkaar gezongen waardoor het juist daardoor soms wat stilvalt. De trommel stond in het vak naast het uitvak en koos misschien eerder om de liedjes mee te trommelen die in dat gedeelte werden ingezet.

Ik moet zeggen dat ik het gedetelijk met je eens bent. Hij bracht zeker wat sfeer terug. Maar hij verkrachte het zelf door uit de maat te slaan, en dat terwijl hij zelf juist de sfeer probeerde te maken. Je ziet ook aan hem dan hij heel erg zijn best doet. Misschien gebruikt hij zoveel zuurstof dat hij duizelig word en dan nog eens moet slaan op de trommel. Tja dan gaat het mis :P

Ik zeg die gast laten blijven staan want hij doet zeer goed werk. Maar de trommel of aan iemand anders geven of gewoon wel laten. Want nogmaals, bijde tegelijk door 1 persoon gaat mis. Maar mijn respect aan die gast, hij probeert het wel en is er bijna altijd bij  |:)

Treb

Ik ben helemaal geen fan van trommels. We zitten niet bij het Pasveerkorps wel?
Sfeer maak je met je stem en handen.

oost058

Superdruk gehad de laatste dagen op het werk en daardoor nu pas aan al die sfeerfilmpjes toegekomen... wat een genot om naar te kijken.
En maar een conclusie:

:0= NIEMAND IS ZO GEK ALS WIJ!!!

|:) LWD DE GEKSTE  |:)

richard

Citaat van: TM op april 23, 2013, 14:05:06
Dat was een wc borstel inderdaad! Maar die trommelstok had ook wel gemogen wat mij betreft. Viel me weer op dat die trommel weer een aantal keer de sfeer doodsloeg.

heb alle respect voor span maar dat vond ik ook maar ook bracht hij de sfeer wel weer terug maar vind over het algemeen het zelf zingen en bedenken mooier, denk dat het morgen geen probleem is qua sfeer, met of zonder trommel!!

Nightmarelwd

Een vriendelijk verzoek om morgen niet het Waar is dat feestje, hier is dat feestje te zingen. Dat werd maandag eenmaal gezongen. :rodekaart
MI-Sider for Life

Goudvinger

Citaat van: Nightmarelwd op april 25, 2013, 15:20:48
Een vriendelijk verzoek om morgen niet het Waar is dat feestje, hier is dat feestje te zingen. Dat werd maandag eenmaal gezongen. :rodekaart

Het meest onnozele lied dat ik afgelopen jaren voorbij heb horen komen. Donker  :rodekaart

TM

Ja inderdaad oprotten met dat lied! Gelukkig konden we het 1 keer de kop indrukken maandag door wat anders in te zetten! :R :R

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op april 25, 2013, 15:23:45
Het meest onnozele lied dat ik afgelopen jaren voorbij heb horen komen. Donker  :rodekaart

Eervol tweede na het nog achterlijker "Jingle bells...."

Nightmarelwd

#239
Laat vak 14 beginnen met de songs en de rest volgen.
MI-Sider for Life