Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: waldkip op december 12, 2014, 20:19:30
En waar ook heen, we gaan mee.
Nergens bang, en nooit alleen.
Oh cambuur Leeuwarden.
We staan altijd paraat.

Is dit wat? Laatste regel ben ik niet echt kapot van..

Noem me een ouwe lul maar ik helemaal niets met dit soort "hoempapa /vak 410" nummers, me ook dood lopen ergeren aan die songs vanuit het uitvak tegen Ajax.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Casuals-lwd

gewoon wat proberen morgen in het uitvak, kijken of het aanslaat!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Daddy T. op december 12, 2014, 22:07:17
Noem me een ouwe lul maar ik helemaal niets met dit soort "hoempapa /vak 410" nummers, me ook dood lopen ergeren aan die songs vanuit het uitvak tegen Ajax.

Ok dan, als het echt moet: ouwe lul!
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Hier werd een paar dagen geleden ook gepraat over een interactielied zoiets:

Maar dan in het klein bijv. Links: WIJ ZIJN CAMBUUR --> Rechts: CAMBUUR LEEUWARDEN

Daddy T.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 12, 2014, 22:48:37
Ok dan, als het echt moet: ouwe lul!
l0l 
bovenstaande van SCF klinkt wel prima trouwens, hard en fanatiek  :thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

TARGET

komen wij uit leeuwarduh... kist dat dan niet horen uuhh..

666

Citaat van: Casuals-lwd op december 12, 2014, 22:57:35
Hier werd een paar dagen geleden ook gepraat over een interactielied zoiets:

Maar dan in het klein bijv. Links: WIJ ZIJN CAMBUUR --> Rechts: CAMBUUR LEEUWARDEN

Klinkt wel goed...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Sander Scc

#1672
Citaat van: Casuals-lwd op december 12, 2014, 22:57:35
Hier werd een paar dagen geleden ook gepraat over een interactielied zoiets:

Maar dan in het klein bijv. Links: WIJ ZIJN CAMBUUR --> Rechts: CAMBUUR LEEUWARDEN

We kunnen niet eens normaal een lied zingen dus kom nou niet met dit soort dingen aan.

Hou nou maar op hier van die onmogelijke songs te plaatsen. Die komen er toch nooit..

Whoestemen

Citaat van: Sander Scc op december 13, 2014, 09:01:21
We kunnen niet eens normaal een lied zingen dus kom nou niet met dit soort dingen aan.

Hou nou maar op hier van die onmogelijke songs te plaatsen. Die komen er toch nooit..

Met zo'n mentaliteit niet nee  :zweep

Dokkumer

Citaat van: Whoestemen op december 13, 2014, 09:36:33
Met zo'n mentaliteit niet nee  :zweep
Is helaas een feit dat een deel van de aanhang niet verder kan komen dan jalalala.

SCC-J

Citaat van: TopperM op december 12, 2014, 21:59:54
Ik ben voor weer eens YNWA !! Blijft het beste
Nooit doen! Laat maar lekker aan liverpool en celtic over. Bij Twente bijvoorbeeld lijkt het wel een parodie.

poelie-lwd

Dat is een parodie, verschrikkelijk  :R
Iedereen heeft recht op mijn mening.

nulachtenvieftig

Citaat van: SCC-J op december 13, 2014, 11:59:37
Nooit doen! Laat maar lekker aan liverpool en celtic over. Bij Twente bijvoorbeeld lijkt het wel een parodie.

Helemaal mee eens. Nergens voor nodig.
si vis pacem para bellum

de Schoot

TOPSFEER IN UITVAK GISTER!!!!   :0= :thumbsup |:)

Utekleitrokken

Het was een mooi avondje fut  :proost