Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Sander Scc

Werd bij ons ook nog wel eens gedraaid voor een wedstrijd.. Kan me niet eens meer herinneren wanneer!! Jaartje of 5, 6?? Niet best eigenlijk..
En dat het daar uit volle borst gezongen word is logisch, Gerry and the pacemakers kwamen uit Liverpool, het is praktisch hun clublied.

JurjenS7

Dat maakt me niet eens uit wat ze zongen, gaat meer over de mindset van supporters

Daddy T.

Citaat van: Sander Scc op december 10, 2014, 11:37:46
Werd bij ons ook nog wel eens gedraaid voor een wedstrijd.. Kan me niet eens meer herinneren wanneer!! Jaartje of 5, 6?? Niet best eigenlijk..

Is jaren lang gedraaid vooraf aan de wedstrijd.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Treb

Citaat van: JurjenS7 op december 10, 2014, 12:03:09
Dat maakt me niet eens uit wat ze zongen, gaat meer over de mindset van supporters

Mooi was dat inderdaad.

Kun je nagaan hoe kritisch we hier zijn. We mogen dankbaar zijn dat we niet meer voetballen in het afvoerputje van Nederland, de Juup. Wat een gedrocht is dat geworden.. hoop dat we daar nooit meer in hoeven te voetballen!

sccambuurlwdd

Citaat van: Daddy T. op december 10, 2014, 12:06:51
Is jaren lang gedraaid vooraf aan de wedstrijd.
Klopt. De 'snelle versie' was iedere keer een ergernis. Daarna werd het iets normaler/rustiger gezongen, maar ik ben blij dat het helemaal niet gedraaid wordt.

Nightmarelwd

Citaat van: JurjenS7 op december 10, 2014, 12:03:09
Dat maakt me niet eens uit wat ze zongen, gaat meer over de mindset van supporters

Offtopic : Voor de 1-1 heb ik de Liverpoolfans niet gehoord. Alleen de fans van Basel.
MI-Sider for Life

HilversumOnTour

Citaat van: Nightmarelwd op december 10, 2014, 15:01:44
Offtopic : Voor de 1-1 heb ik de Liverpoolfans niet gehoord. Alleen de fans van Basel.

Genoten van dat Basel publiek!  :thumbsup

siepelsjeu

We love you, we love you, we love you,
And when you play we follow, we follow, we follow,
And we support Cambuur, cambuur, cambuur
And that's the way we like it, we like it, we like it,
Whoahhhh Ohohhhh Ohohhhhh!, Whoahhhh Ohohhhh Ohohhhhh!

siepelsjeu

The man with no name,
The man with no name,
How the fucks he get a game,
The man with no name,
Sent off as a sub,
Sent off as a sub,
Bartholomew Ogbeche,
Sent off as a a sub,
He kicks off and scores,
He kicks of and scores,
Bartholomew Ogbeche,
He kicks off and scores,
He just kicks off,
He just kicks off,
Bartholomew Ogbeche,
He just kicks off,
He stands on the ball,
He stands on the ball,
Bartholomew Ogbeche,
He stands on the ball

dizzhead

#1659
Citaat van: siepelsjeu op december 11, 2014, 23:15:52
The man with no name,
The man with no name,
How the fucks he get a game,
The man with no name,
Sent off as a sub,
Sent off as a sub,
Bartholomew Ogbeche,
Sent off as a a sub,
He kicks off and scores,
He kicks of and scores,
Bartholomew Ogbeche,
He kicks off and scores,
He just kicks off,
He just kicks off,
Bartholomew Ogbeche,
He just kicks off,
He stands on the ball,
He stands on the ball,
Bartholomew Ogbeche,
He stands on the ball

FCUM  :thumbsup


Ook mooi:
He's Michael Norton,
He's not from Gorton,
He plays for FC, as number nine.
We all adore him,
He's always scorin',
And you can buy his new t-shirt online





Eigenlijk zijn al die songs voor spelers van hun wel mooi. Tikkie sarcasme tussendoor.
Edit: Linkje er bij
http://www.fcunited.ru/en/songs/

Casuals-lwd

Ik vind persoonlijk dit wel een vet nummer

waldkip

Citaat van: Casuals-lwd op december 11, 2014, 23:30:44
Ik vind persoonlijk dit wel een vet nummer

dit is inderdaad een goeie :y geen trommel er bij trouwens. Met alle respect voor de trommelaar voor alle jaren van trouwe dienst.

DeGroteLeeuwarder

Staat idd allemaal mooie liedjes op die site, is voor Cambuur ook wel toepasbaar:

Zoals deze vind ik ook wel vet:

We love you, we love you, we love you,
And when you play we follow, we follow, we follow,
And we support united, United, United,  (Cambuur, Cambuur, Cambuur,)
And that's the way we like it, we like it, we like it,
Whoahhhh Ohohhhh Ohohhhhh!, Whoahhhh Ohohhhh Ohohhhhh!

:0= |:)
I LOVE YOU CAMBUUR, I DO!

waldkip

Citaat van: Casuals-lwd op december 11, 2014, 23:30:44
Ik vind persoonlijk dit wel een vet nummer

En waar ook heen, we gaan mee.
Nergens bang, en nooit alleen.
Oh cambuur Leeuwarden.
We staan altijd paraat.

Is dit wat? Laatste regel ben ik niet echt kapot van..

TopperM

Ik ben voor weer eens YNWA !! Blijft het beste