Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sfeer

Gestart door Goudvinger, januari 18, 2013, 13:15:26

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Sfeer eerste helft was nog wel ok. Tweede helft gewoon drama.
Na de wedstrijd was een lachertje en moet het publiek zo snel mogelijk van de tribune af.
Spelers mogen best wel eens beseffen dat het dramatisch was.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Sfeer was niet zo slecht vond ik.
Na de achterstand werd team ook flink aangemoedigd.
Dat ze dramatisch hebben gevoetbald mogen ze na de wedstrijd best even voelen id.Ik voelde geen behoefte meer om applaus te geven in ieder geval.

Len Cantello

Sfeer was o.k. Klootzakken die 10 minuten voor tijd weggaan moeten worden gebrandmerkt en nooit weer stadion in komen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Citaat van: Len Cantello op december 07, 2014, 10:43:53
Sfeer was o.k. Klootzakken die 10 minuten voor tijd weggaan moeten worden gebrandmerkt en nooit weer stadion in komen.
stel je voor dat je in de file komt nou!!
Het is spannend en je hoopt nog op een wondertje en dan ga je 5 minuten voor end al naar huis....snap er niks van.

AL

Citaat van: Len Cantello op december 07, 2014, 10:43:53
Sfeer was o.k. Klootzakken die 10 minuten voor tijd weggaan moeten worden gebrandmerkt en nooit weer stadion in komen.

Inderdaad wat een ergernis!  Gisteren ook even duidelijk gemaakt aan een aantal dat ze voor altijd maar weg moeten blijven uit ons stadion!

SCC-J

Kunnen we nu eens die trommels er uit flikker constant uit de maat te rammelen! En met name als vak14 gaat slaat de trommelaar de plank volledig mis!

Weg dat ding!!

SCC-J

Citaat van: Destroyer op december 06, 2014, 21:48:11
;( was echt niet best. Dit kan toch niet zo doorgaan.
wat wil jij er aan gaan doen?

Galdiano

Je hebt gelijk SCC-J

Vanaf west viel me gister op dat Vak 14 begon (vocaal keihard)
De trommel halverwege inviel, en het weer inkakte.
Laten we die trommel nou eens niet gebruiken. Gewoon om te zien of het dan beter gaat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Leest diegene hier mee?
Krijgt hij tijdens de wedstrijd ook veel commentaar? Of wordt hij juist aangespoord om te trommelen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

666

Citaat van: sccambuurlwdd op december 07, 2014, 10:01:47
Eens met Holwerd. En dat gebeurde overigens net zo goed in de JL.

Vroeger, ja vroeger, stonden we achter het team en zongen we ook als gekken, maar als het slecht ging kregen de spelers het ook te horen (overdekt staan op Zuid). Nu is het bijna een doodzonde om eens een keer te fluiten of te joelen. Na een joel of een fluit begint iedereen weer achter het elftal te staan. 

Ik vind dat je het kenbaar mag maken als het niet om aan te gluren is, net zoals gisteren. (dat is ook Cambuur)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

danii058

Juist, die trommel slaat nergens op. weet niet wie dat doet met die trommel maar ik hoop dat hij dit leest.

Nightmarelwd

Citaat van: 666 op december 07, 2014, 13:17:47
Vroeger, ja vroeger, stonden we achter het team en zongen we ook als gekken, maar als het slecht ging kregen de spelers het ook te horen (overdekt staan op Zuid). Nu is het bijna een doodzonde om eens een keer te fluiten of te joelen. Na een joel of een fluit begint iedereen weer achter het elftal te staan. 

Ik vind dat je het kenbaar mag maken als het niet om aan te gluren is, net zoals gisteren. (dat is ook Cambuur)

Het blijft heel lang stil op de noordtribune muv van een gedeelte van vak 14-15. Op TV is dit duidelijk te zien en te horen. Wedstrijd vanmiddag teruggekeken.  :y
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

#1617
De sfeer van gister leek weer een beetje op de sfeer van vorig seizoen.

Een trommelaar die niet kan trommelen is sfeerdodend! Heeft die vent dat zelf ook door. Veel creaties aan liedjes in vak 14 en 13, waardoor de rest van het publiek mee deed.

Walgelijk al die mensen die het stadion voortijdig verlaten, en uitfluiten... die gloriehunters allemaal  l8l

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Nightmarelwd op december 07, 2014, 17:10:14
. Wedstrijd vanmiddag teruggekeken.  :y

Zo jij durft!
Henk, held, bedankt

666

Ik was het bijna vergeten, maar die biergooiers uit vak 14  l8l

Wat zijn jullie onnozel
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander