Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

KristCambuur

Goed nieuws m.b.t. Swinkels! Hij krijgt van Cambuur geen cent mee en heeft zijn contract zelf ingeleverd, zo meld Daan Rieken van FD.
Cambuur till I die!

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 14, 2013, 10:33:27
In de normale wereld zou hij recht hebben op 1 maandsalaris gezien zijn korte verblijfsduur. Maar hoe het in de voetbalwereld is geregeld? Het volledig afkopen van een 2-jarig contract gaat lijnrecht in tegen het financiele beleid wat momenteel gevoerd wordt en lijkt me dus onbespreekbaar voor vd Belt en cs

Niet helemaal correct. In de normale wereld zou er geen reden zijn voor ontslag, dus kan de werknemer gewoon blijven zitten. Als je echt van de medewerker af wil zal je toch echt zijn bepaalde tijdscontract moeten afkopen, of koeten onderhandelen over een acceptabel bedrag voor bijna partijen.

Ik denk niet dat zijn volledige contact is afgekocht, maar het lijkt mij sterk dat hij zonder geld vertrekt. Door ook nog eens op amateurbasis te startenbij Willem II is hij niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heeft hij ook geen recht op ww

Lore

Citaat van: KristCambuur op augustus 14, 2013, 11:39:53
Goed nieuws m.b.t. Swinkels! Hij krijgt van Cambuur geen cent mee en heeft zijn contract zelf ingeleverd, zo meld Daan Rieken van FD.

Dat siert hem dan wel!

Dokkumer

Citaat van: KristCambuur op augustus 14, 2013, 11:39:53
Goed nieuws m.b.t. Swinkels! Hij krijgt van Cambuur geen cent mee en heeft zijn contract zelf ingeleverd, zo meld Daan Rieken van FD.
Mooi! Salaris van juli en augustus ook nog even inleveren :devil

Thieske

Diekhuuzen maar weer in de punt?  8P

Wil trouwens wel weer terug naar Cambuur als trainer!

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 14, 2013, 11:42:51
Niet helemaal correct. In de normale wereld zou er geen reden zijn voor ontslag, dus kan de werknemer gewoon blijven zitten. Als je echt van de medewerker af wil zal je toch echt zijn bepaalde tijdscontract moeten afkopen, of koeten onderhandelen over een acceptabel bedrag voor bijna partijen.

Ik denk niet dat zijn volledige contact is afgekocht, maar het lijkt mij sterk dat hij zonder geld vertrekt. Door ook nog eens op amateurbasis te startenbij Willem II is hij niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt en heeft hij ook geen recht op ww

Je hebt gelijk. Er is geen sprake van ontslag, slechts ontbinding van het contract door wederzijds goedbevinden. Als jij dat bij je baas doet heb je niet eens recht op WW en ga rechtstreeks de bijstand in.
Area 58

Vanuit Helmond

Citaat van: Yellow Army op augustus 14, 2013, 14:04:23
Je hebt gelijk. Er is geen sprake van ontslag, slechts ontbinding van het contract door wederzijds goedbevinden. Als jij dat bij je baas doet heb je niet eens recht op WW en ga rechtstreeks de bijstand in.
Ook dat is niet waar.

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 14, 2013, 14:04:23
Je hebt gelijk. Er is geen sprake van ontslag, slechts ontbinding van het contract door wederzijds goedbevinden. Als jij dat bij je baas doet heb je niet eens recht op WW en ga rechtstreeks de bijstand in.

Nou, met wederzijds goed vinden en een (goed opgestelde) ontbindingsovereenkomst kan je wel aanspraak maken op ww, maar.......

Je moet beschikbaar zijn voor de arbeidsmarkt en met een amateurcontract ben je dat niet

Yellow Army

Citaat van: Vanuit Helmond op augustus 14, 2013, 14:35:31
Ook dat is niet waar.

Om aanspraak te maken op WW hoor je formeel gezien beroep aan te tekenen tegen je ontslag. Iets wat met wederzijds goedbevinden dus niet het geval is. Of het gecontroleerd wordt door het UWV is een tweede...
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op augustus 14, 2013, 17:06:00
Om aanspraak te maken op WW hoor je formeel gezien beroep aan te tekenen tegen je ontslag. Iets wat met wederzijds goedbevinden dus niet het geval is. Of het gecontroleerd wordt door het UWV is een tweede...

Dat is inmiddels verandert. De meeste ontbindingsovereenkomsten staat tegenwoordig in de dat werkgever de overeenkomst wenst te beëindigen en dat de werknemer dit eigenlijk niet wil, maar geen andere manier meer ziet, dit is inmiddels genoeg voor de ww.

Maar ook genoeg over dit......die stumper is weg en wij kunnen verder!

KristCambuur

Laten we het niet meer over Swinkels hebben, hij heeft toch geen cent meegekregen :D
Cambuur till I die!

Leeuwarden84

Citaat van: KristCambuur op augustus 14, 2013, 23:45:18
Laten we het niet meer over Swinkels hebben, hij heeft toch geen cent meegekregen :D

Nog eentje dan:
Voetbalzone

'Ik kies nu niet voor het geld, maar voor het plezier en verder zie ik het wel'
Donderdag, 15 augustus 2013 om 10:08

Ruud Swinkels zorgde de afgelopen dagen voor verbazing bij voetbalminnend Nederland. De doelman hoopte het seizoen te beginnen als eerste keus onder de lat bij SC Cambuur-Leeuwarden, maar werd voorbijgestreefd door Leonard Nienhuis. Dat vond hij moeilijk te verkroppen: hij achtte zichzelf de betere van de twee. Uiteindelijk besloot hij weg te gaan en koos hij voor Willem II.

Die stap mag opvallend genoemd worden, aangezien de Tricolores in de Jupiler League spelen en Swinkels ook daar geen eerste keus wordt. In gesprek met het Brabants Dagblad licht de 26-jarige keeper toe hoe hij tot zijn keuze kwam. De situatie in Leeuwarden was volgens Swinkels niet langer werkbaar. "En nadat Cambuur in de media allerlei dingen had geroepen die niet waar zijn, was het helemaal niet meer houdbaar", voegt hij toe.

Swinkels praatte al eerder met Willem II en die gesprekken verliepen positief. "Maar ja, toen kwam Cambuur. Toch de Eredivisie, hè. Ik kies nu niet voor het geld maar voor het plezier. En verder zie ik het wel", zegt de doelman. De enige club waar hij eerste keus was tussen de palen, was FC Eindhoven. Daar stond hij van 2009 tot 2012 onder contract. Vorig seizoen was hij reserve bij PSV

Hij kan het blijkbaar niet laten toch nog ff wat te roepen  :R

Clint

Wat voor rare dingen heeft Cambuur nu geroepen dan?

Wat een loser. :R

Dokkumer

Naar mijn bescheiden mening is Ruudje S. zelf huilend naar de media gestapt en heeft een enorm lulverhaal opgehangen.

:0=SWINKELS IS HET HERT NIET WAARD

okkele


Chery bewaart goede herinneringen aan Cambuur


FC Groningen gaat dit weekeinde op bezoek bij SC Cambuur. Voor Tjaronn Chery betekent het een weerzien met zijn voormalig werkgever. De aanwinst van Groningen heeft goede herinneringen aan zijn periode in Leeuwaarden.

" Het publiek is er altijd fanatiek aanwezig en dat zal zaterdag ook zo zijn"

"Ik heb leuke en goede herinneringen aan die tijd bij Cambuur. Het is een leuke club met een goede sfeer in het stadion", vertelt Chery, die in het seizoen 2008/2009 voor een half jaar aan Cambuur was verhuurd. "Een goede vriend van mij, Ramon Leeuwin, speelt daar nu. Het is leuk dat hij dichtbij speelt zodat we af en toe bij elkaars wedstrijden kunnen kijken. Verder is er nog steeds een materiaalman die er in mijn tijd ook was. Het wordt leuk om elkaar zaterdag weer te zien."

Chery blikt op de officiële website van FC Groningen tevreden terug op de start van het seizoen. "Het gaat lekker en we moeten zaterdag weer die drie punten pakken", vervolgt de middenvelder annex aanvaller. "We zijn twee rondes onderweg in de Eredivisie en zowel Cambuur als 'de Eagles' hebben laten zien goed te kunnen voetballen. Het wordt een 'strijd'-wedstrijd waarin we vol aan de bak moeten. Het publiek is er altijd fanatiek aanwezig en dat zal zaterdag ook zo zijn. Het is natuurlijk lang geleden dat de clubs tegen elkaar hebben gespeeld en het is een derby. Als ik zo om mij heen kijk, merk ik dat de wedstrijd enorm leeft."



kenne we m nog?
:devil
toen al afgeschreven door richard en wiekie.

:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.