Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op september 01, 2019, 20:18:46
Topaankoop van vd Vegt.. welke ik laatst op de bank bij Zwolle meende te ontwaren. Onkruid vergaat inderdaad niet.
Dat merken we bij jou wel,dikke kneus...
IN HENK WE TRUST!!!

Treb

Citaat van: Grijskijkert op september 01, 2019, 20:28:23
Dat merken we bij jou wel,dikke kneus...

Tijd voor een ban.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op september 01, 2019, 20:28:23
Dat merken we bij jou wel,dikke kneus...
he kneus, weet jij iets positiefs over Vd slegt te noemen? De club naar de verdoemenis helpen was zijn opdracht ..

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op september 01, 2019, 21:18:52
he kneus, weet jij iets positiefs over Vd slegt te noemen? De club naar de verdoemenis helpen was zijn opdracht ..
Dat hij weg is gegaan...
IN HENK WE TRUST!!!


Stiens

PEC Zwolle haalt Reza Ghoochannejhad terug naar de Eredivisie. De Iraanse aanvaller gaat op deadline een meerjarig contract signeren in Overijssel, meldt Voetbal International maandag.

Cambuur Groningen

Hebben we straks een nieuwe speler maar geen topic meer? Bij mij is het verdwenen?

Cor

Citaat van: Cambuur Groningen op september 02, 2019, 12:21:44
Hebben we straks een nieuwe speler maar geen topic meer? Bij mij is het verdwenen?

Niet de eerste keer ???

Len Cantello

Ik heb de site gehack't........  :devil

Laters  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Len Cantello op september 02, 2019, 12:30:11
Ik heb de site gehack't........  :devil

Laters  ;)

Daar staat een dikke vette ban op :X

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 02, 2019, 13:06:54
Daar staat een dikke vette ban op :X

Mooi toch  :devil Sunderland weet de eerste speler nog wel te noemen  :_schater :_schater

zeewolde

En het nieuwe topic voor nieuwe spelers is ook alweer weg?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 02, 2019, 13:10:54
En het nieuwe topic voor nieuwe spelers is ook alweer weg?
Ja dat komt door mij... ben er mee bezig :zucht maar wil nog niks srry
Heb hier hulp bij nodig denk ik...