Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2019, 21:34:00
Schijtclub! FC Mandemakers.  :R
En Fred Grim daar heb ik helemaal niets meer mee!

wel een goeie trainer hoor

Montana

Stegeman doet een 'Dwightje'. Hij gaat van GAE naar Olle

Collingwood

Citaat van: Montana op mei 29, 2019, 13:11:23
Stegeman doet een 'Dwightje'. Hij gaat van GAE naar Olle

Zal voor GAE nog wat pijnlijker zijn denk ik. Waar Lodeweges met beide clubs verder persoonlijk niet veel had was Stegeman juist vanwege (zogenaamde?) clubliefde naar Deventer gekomen.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op mei 29, 2019, 13:22:57
Zal voor GAE nog wat pijnlijker zijn denk ik. Waar Lodeweges met beide clubs verder persoonlijk niet veel had was Stegeman juist vanwege (zogenaamde?) clubliefde naar Deventer gekomen.
Voetballer of trainer in het betaalde voetbal is een beroep en daarmee wordt geld verdient.
Clubliefde klinkt mooi, maar levert weinig op voor je levensonderhoud.
Overstappen naar een club die aanzienlijk beter betaalt en sportief aantrekkelijker is in mijn beleving normaal, ook al is het de aartsvijand.

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op mei 29, 2019, 15:44:27
Voetballer of trainer in het betaalde voetbal is een beroep en daarmee wordt geld verdient.
Overstappen naar een club die aanzienlijk beter betaalt en sportief aantrekkelijker is in mijn beleving normaal, ook al is het de aartsvijand.

Denk dat dit soort overwegingen voor de gemiddelde Kowet-supporter weinig verschil maken.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op mei 29, 2019, 15:44:27
mooie beleving heb jij. De manier waarop gaat het om! Denk dat Eagels hem wel het zelfde zou willen betalen met sponsors etc. Dwight wou pas eind april praten met Cambuur zei Vd belt. Cambuur wou eerder al in maart praten, ondertussen ging ie stiekem met dkv praten. Ype heeft dit toen bewust niet naar buiten gebracht voor Dwight.

LWD vak 7

De manier waarop Stegeman naar de aartsvijand verhuist is toch echt treurig. Een dramatische uitschakeling en dan de volgende dag doodleuk zeggen dat je naar Zwolle gaat.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 29, 2019, 16:09:30
mooie beleving heb jij. De manier waarop gaat het om! Denk dat Eagels hem wel het zelfde zou willen betalen met sponsors etc. Dwight wou pas eind april praten met Cambuur zei Vd belt. Cambuur wou eerder al in maart praten, ondertussen ging ie stiekem met dkv praten. Ype heeft dit toen bewust niet naar buiten gebracht voor Dwight.
Trainers en voetballers zijn passanten, die komen en gaan.
Dat een trainer of speler vertrekt naar de aartsvijand is in het tegenwoordige betaalde voetbal de normaalste zaak, maar ben wel bewust dat dit bij veel supporters geheel andere gevoelens oproept.
Mijn bloed is overigens behoorlijk vergeven met het blauw gele virus en heb ook wel even het kookpunt bereikt toen Lodeweges naar DKV vertrok. Maar kan het daartegen ook wel weer snel relativeren.
Maar je hebt uiteraard het gelijk aan je kant met de wijze waarop zo iets gebeurt.

Collingwood

Julian Calor naar tweede divisionist TEC uit Tiel.

Collingwood

Sander Fischer keert terug bij Excelsior.

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op juni 11, 2019, 13:01:47
Sander Fischer keert terug bij Excelsior.

Die degraderen dus weer!!! Oh nee, kan niet  :_schater

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vorige week hadden we een bijeenkomst bij mijn werkgever over een Missie / Visie verhaal en moesten we rolmodellen en helden noemen.

Er ontstond een lijst met Elon Musk, Superman, Gandi, Steve Jobs, Senna, Jule Verne..

Maar wie stond er helemaal boven aan: Henk 'de skear' de Groot  :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: Collingwood op mei 31, 2019, 14:01:30
Julian Calor naar tweede divisionist TEC uit Tiel.

Veel plezier aan beleefd  :|

Collingwood

Robert van Koesveld naar de amateurs van Scheveningen.
Bryan Smeets van Oss naar Sparta.

LWD vak 7

Jack de Gier trainer van Go Ahead Eagles.