Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op mei 01, 2019, 21:54:13
Die nsb-er kennen we niet...

Deze reactie en het feit dat je er nog niet eens over nagedacht hebt wat je eigenlijk getypt hebt getuige latere reacties van jezelf levert je een ban op
van 1 week. Srry daarvoor maar je doet het zelf.
Dit soort uitspraken worden hier niet getolereerd op dit forum.

Delfzijl/Cambuur.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 02, 2019, 21:26:52
Deze reactie en het feit dat je er nog niet eens over nagedacht hebt wat je eigenlijk getypt hebt getuige latere reacties van jezelf levert je een ban op
van 1 week. Srry daarvoor maar je doet het zelf.
Dit soort uitspraken worden hier niet getolereerd op dit forum.

Delfzijl/Cambuur.
De nsb vergelijking vind ik erg ongepast, hoewel dit wel al erg vaak gebruikt is. Maar de rest van de reacties sneed wel hout vond ik.
Als je kijkt hoe anderen tegen Foeke tekeer gingen is er een vergelijking te maken lijkt me.
Henk, held, bedankt

zeewolde

Ik ben het met kuzmanovic eens. Hij zag het wel in, maar om dan een vingertje te krijgen die al zoveel ongepaste opmerkingen heeft gehad over Foeke zou mij ook niet bevallen.

Delfzijl/Cambuur

Kuzzie en Zeewolde , ik snap jullie reactie wel maar moet wel ergens de grens trekken.
Ik kijk daarbij niet naar de persoon. Puur naar wat geschreven staat.
Als Yellow gewoon in de latere postings gezegd had dat hij het niet zo had moeten zeggen was het
met een waarschuwing afgelopen en klaar.
Maar ik kan het uitschelden van iemand als nsb er hier niet tolereren.
Groet, Delfzijl/Cambuur.

Hilaard voor Cambuur

Nsb'er staat toch voor landverrader?! Bijker zag zichzelf eerst
als op en top cambuurman en stapt dan doodleuk over naar de buurman. Ik kan me voorstellen dat mensen hem dan een stempel geven als nsb'er. Vindt het zelf ook een judas, had ie maar na moeten denken voor hij deze uitspraken deedt. En om dan een ban uit te delen omdat iemand z'n mening geeft .........!
Zijn hier veel zwaardere "opmerkingen" gemaakt!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Hilaard voor Cambuur op mei 02, 2019, 23:51:47
Nsb'er staat toch voor landverrader?! Bijker zag zichzelf eerst
als op en top cambuurman en stapt dan doodleuk over naar de buurman. Ik kan me voorstellen dat mensen hem dan een stempel geven als nsb'er. Vindt het zelf ook een judas, had ie maar na moeten denken voor hij deze uitspraken deedt. En om dan een ban uit te delen omdat iemand z'n mening geeft .........!
Zijn hier veel zwaardere "opmerkingen" gemaakt!


En om dan een ban uit te delen omdat iemand z'n mening geeft .........!

Ja een ban. Voor 1 week, dat is zo weer voorbij.
Dit is een openbaar forum, wil het graag een beetje fatsoenlijk houden.
Doe mn best om alles hier een beetje in de gaten te houden, maar het kan zijn dat er weleens iets doorheen glipt
wat ook niet door de beugel kan. Waarvoor mijn excusues.
Het is zo weer 4 en 5 mei, en als ik dan die posting van jou lees......
pffff.... ik wordt er niet vrolijk van.

Geelblauwstiens

Hest geliek Delfzijl.
Is jouw positie om een grens aan te geven. We roepen allemaal wel eens wat maar dat is anders dan het op een openbaar forum te zetten.

moodygrunn

Delfzijl, jij hebt als admin de rol om te beslissen over wat wel en niet door de beugel kan. Wij hebben daar wellicht ook nog een mening over, maar komt volgens mij door de ruimte voor interpretatie die het recht op vrijheid van meningsuiting toe staat.

Ondanks dat hier niet wordt opgeroepen tot geweld (waar mijn grens van de vrijheid van meningsuiting ligt) vind ik het besluit goed te verdedigen. Zelfde mag wat mij betreft ook gelden in het Foeke topic, waar ook bepaalde stellingen op het randje zitten van het toelaatbare.
In Henk en Sandor we trust

speculeter

Dat is het lastige van jou positie delfzijl.
De een is het eens en de ander niet.
Maar je hebt het goed recht om op te treden.
Groet Speculeter

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: moodygrunn op mei 03, 2019, 14:56:32
Delfzijl, jij hebt als admin de rol om te beslissen over wat wel en niet door de beugel kan. Wij hebben daar wellicht ook nog een mening over, maar komt volgens mij door de ruimte voor interpretatie die het recht op vrijheid van meningsuiting toe staat.

Ondanks dat hier niet wordt opgeroepen tot geweld (waar mijn grens van de vrijheid van meningsuiting ligt) vind ik het besluit goed te verdedigen. Zelfde mag wat mij betreft ook gelden in het Foeke topic, waar ook bepaalde stellingen op het randje zitten van het toelaatbare.

Heb ik iets gemist de laatste tijd? Zal het Foeke forum nog eens gaan doorlezen.
Het maakt niks uit welk topic, dit is allemaal Cambuur Online dus in elk topic gelden dezelfde fatsoensnormen.
Deze admin werkt ook nog 40 uur per week en prive nog mantelzorger voor mijn moeder.
Verder ben ik gek op sjampie leek potjes en volg het engels voetbal en ook de formule 1 mis ik nooit.
Dus mede Cambuurvrienden ik kom tijd tekort voor alles eigenlijk.
Ow ja ook gaming vreet nog bergen tijd, lol.
Maar zal proberen alles beter in de peiling te houden op dit forum.
Ik doe mn best.
Delfzijl/Cambuur.

moodygrunn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 03, 2019, 17:02:39
Heb ik iets gemist de laatste tijd? Zal het Foeke forum nog eens gaan doorlezen.
Het maakt niks uit welk topic, dit is allemaal Cambuur Online dus in elk topic gelden dezelfde fatsoensnormen.
Deze admin werkt ook nog 40 uur per week en prive nog mantelzorger voor mijn moeder.
Verder ben ik gek op sjampie leek potjes en volg het engels voetbal en ook de formule 1 mis ik nooit.
Dus mede Cambuurvrienden ik kom tijd tekort voor alles eigenlijk.
Ow ja ook gaming vreet nog bergen tijd, lol.
Maar zal proberen alles beter in de peiling te houden op dit forum.
Ik doe mn best.
Delfzijl/Cambuur.

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt (of dat ik het niet goed verteld heb  ;)) Strekking is: beoordeel zaken zoals jij vindt dat het hoort, critici zullen er altijd zijn. Als ik denk dat je iets gemist hebt, is dat te lezen in het betreffende topic + DM. Tot slot, dank je en ga zo door  |:)
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

#6716
Citaat van: moodygrunn op mei 03, 2019, 18:52:57
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt (of dat ik het niet goed verteld heb  ;)) Strekking is: beoordeel zaken zoals jij vindt dat het hoort, critici zullen er altijd zijn. Als ik denk dat je iets gemist hebt, is dat te lezen in het betreffende topic + DM. Tot slot, dank je en ga zo door  |:)

Heb je nu heel goed begrepen ! Dank je.
Het gaat niet om mij, ik blijf het liefst in de achtergrond, heb alweer spijt van de vorige posting van me.
Moi. :)

speculeter

Tsja....
Je beste man op de bank zetten(crowley)en je aanpassen aan de tegenstander.
Vind zoiets altijd zo jammer.

sunderland

Wat een sjoegels ook

speculeter