Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Henk de jong en sandor van der heide doen het niet best bij de graafschap. :_schater

Cambuurgek

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2018, 17:13:52
Henk de jong en sandor van der heide doen het niet best bij de graafschap. :_schater

Wat is daar grappig aan? Ik gun Henk en Sandor het beste, hoop dat ze ooit weer terug komen. Alleen denk ik dat Henk nog hoofdtrainer bij dkv wil worden, omdat hij toch allemans vriend wil zijn. Daar gun ik hem niet het beste  :zweep
Wel leuk om te zien dat Henk tegenwoordig wat minder naïef speelt in uitwedstrijden. Los van de uitslag vandaag.
In verhouding met Emmen en Fortuna doen ze het niet best met de Graafschap. En dan hebben ze 3 bonuspunten tegen Feyenoord erbij zitten.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 17:40:39
Wat is daar grappig aan? Ik gun Henk en Sandor het beste, hoop dat ze ooit weer terug komen. Alleen denk ik dat Henk nog hoofdtrainer bij dkv wil worden, omdat hij toch allemans vriend wil zijn. Daar gun ik hem niet het beste  :zweep
Wel leuk om te zien dat Henk tegenwoordig wat minder naïef speelt in uitwedstrijden. Los van de uitslag vandaag.
In verhouding met Emmen en Fortuna doen ze het niet best met de Graafschap. En dan hebben ze 3 bonuspunten tegen Feyenoord erbij zitten.
Grappig waar staat het Cambuurgek....
En hij gaat zeker nog eens trainer worden van dkv daar ben ik wel met je eens.
Er zijn hier genoeg mensen die Henk een toptrainer vinden.

Cambuurgek

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2018, 18:34:14
Grappig waar staat het Cambuurgek....
En hij gaat zeker nog eens trainer worden van dkv daar ben ik wel met je eens.
Er zijn hier genoeg mensen die Henk een toptrainer vinden.

Je  :_schater zegt mij dat je het grappig vind...maar misschien zie ik dat verkeerd.

Noordcambuur

Citaat van: Cambuurgek op november 25, 2018, 18:52:35
Je  :_schater zegt mij dat je het grappig vind...maar misschien zie ik dat verkeerd.
:thumbsup

hobbes

Toch mooi dat ie nog steeds zo gek van cambuur is dat ze uit in het geel en blauw spelen.

De Gast

Speelde Graafschap vroeger niet in het geel/blauw?

Respect voor Henkie en co. Henk is een succestrainer en wij mogen hier vooral niets op sportief gebied verwachten. Doelstellingen? Daar doen we hier niet meer aan.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2018, 18:34:14
Grappig waar staat het Cambuurgek....
En hij gaat zeker nog eens trainer worden van dkv daar ben ik wel met je eens.
Er zijn hier genoeg mensen die Henk een toptrainer vinden.

heb sandor op het echte voetbalgebied hoger zitten maar henk is super voor de
sfeer in een groep en zorgt ervoor dat stadions vol zitten door zijn ethousiasme
en sociale gedrag.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op november 25, 2018, 19:44:07
Toch mooi dat ie nog steeds zo gek van cambuur is dat ze uit in het geel en blauw spelen.
Hij kan mij nog steeds ontroeren met zijn enthousiasme voor Cambuur en de supporters.

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op november 27, 2018, 20:04:44
Hij kan mij nog steeds ontroeren met zijn enthousiasme voor Cambuur en de supporters.
en toch zie ik hem nog wel eens trainer worden van dkv.
Trainers zijn net spelers :y

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op november 28, 2018, 10:17:05
en toch zie ik hem nog wel eens trainer worden van dkv.
Trainers zijn net spelers :y
Henk past denk ik niet bij DKV en meer bij Groningen, Heracles of Twente.
Maar ik heb het idee dat hij nog wel wat jaren bij de superboeren zal blijven. Ze zijn erg van hem gecharmeerd en hun ambities liggen niet hoger dan de mogelijkheden die de selectie heeft.

PePe

''Henk zijn enthousiasme'' dat is wat er momenteel ontbreekt bij Cambuur. (matte boel momenteel) zeker als de resultaten wat tegenvallen.

Holwerd voor Cambuur

Berhalter bondscoach van Team USA :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Wat een leuk nieuws!

Er zijn toch heel wat oud spelers trainer geworden, waarvan sommige in het buitenland. Toch raar dat we dan geen goed netwerk kunnen opbouwen met door die contacten te benutten.

Collingwood

Martijn van der Laan traint mee met de Harkemase Boys.
Kalmte alleen kan u redden.