Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Agy


Collingwood

Beide rond de 1,77. Geen reus, maar dat hoeft toch ook niet op het middenveld of als linksback? Als hij maar fysiek sterk en fel is. Sowieso zoekt de technische staf naar dynamische spelers op het middenveld, en er zijn niet veel grote spelers die dat zijn, zijn toch vaak wat logger.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Maar is Rosheuvel nou de speler, waarvan nog niks bekend gemaakt mocht worden vanwege de club waar speler nu nog speelt? Of is dat nog een ander?

Agy

Citaat van: Collingwood op juli 24, 2017, 16:37:03
Beide rond de 1,77. Geen reus, maar dat hoeft toch ook niet op het middenveld of als linksback? Als hij maar fysiek sterk en fel is. Sowieso zoekt de technische staf naar dynamische spelers op het middenveld, en er zijn niet veel grote spelers die dat zijn, zijn toch vaak wat logger.
Nou op het filmpje lijkt hij toch nog een stuk kleiner haha... blijft weinig kopkracht over achterin als hij voor Peersman komt.. ;)

Collingwood

Citaat van: Agy op juli 24, 2017, 16:42:54
Nou op het filmpje lijkt hij toch nog een stuk kleiner haha... blijft weinig kopkracht over achterin als hij voor Peersman komt.. ;)

Klopt, maar Dijkhuizen noemde hem een middenvelder, dus ga er eigenlijk vanuit dat ze hem met name daar willen gebruiken. Heeft hij vorig seizoen ook het vaakst gespeeld bij Jong Utrecht.

Info over de lengte komt trouwens van transfermarkt.nl, meestal wel betrouwbaar wat betreft dit soort dingen. Misschien stond hij in het filmpje wat krom of zo.

Citaat van: zeewolde op juli 24, 2017, 16:41:26
Maar is Rosheuvel nou de speler, waarvan nog niks bekend gemaakt mocht worden vanwege de club waar speler nu nog speelt? Of is dat nog een ander?

Lijkt me wel het meest logisch, want nog niet officieel bekend gemaakt door de club maar wel al rond volgens VI.
Kalmte alleen kan u redden.

bok

misschien moet hij eerst donderdag nog bij de selectie zitten voor de ec wedstrijd !

Collingwood

Hij sluit woensdag al aan bij de Cambuur-training, zei Dijkhuizen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Agy op juli 24, 2017, 16:42:54
Nou op het filmpje lijkt hij toch nog een stuk kleiner haha... blijft weinig kopkracht over achterin als hij voor Peersman komt.. ;)
Ben het heel vaak met je eens, maar nu even niet. Kopkracht heeft mijns inziens meer te maken met timing en sprongkracht dan met lengte. Ik heb spelers van bijna 2 meter gezien die amper met de noppen boven het gras uitkwamen en "kaboutertjes" die sprongen als konijnen. Dus lengte is voor mij absoluut niet zaligmakend.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op juli 24, 2017, 16:05:35
Dat nivo kan hij nooit aan
Daar gaat het niet om...

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2017, 20:27:13
Ben het heel vaak met je eens, maar nu even niet. Kopkracht heeft mijns inziens meer te maken met timing en sprongkracht dan met lengte. Ik heb spelers van bijna 2 meter gezien die amper met de noppen boven het gras uitkwamen en "kaboutertjes" die sprongen als konijnen. Dus lengte is voor mij absoluut niet zaligmakend.

Heb je een punt. Kip (1,65m) kan bijvoorbeeld ook geweldig timen en springen en wint zo verrassend veel kopduels.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Absoluut, lengte zegt niet alles. Ogbeche was fysiek ook een beest. Maar als je onze selectie vergelijkt met de gemiddelde teams in de JL valt het gebrek aan lengte wel op. Peersman en Steenvoorden, dat is het eigenlijk wel.

wiekie1969

Welkom en maak ze gek.

Tukker

Dijkstra van Sparta naar NEC. Vreemde move  :?
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

zeewolde

Van een Utrecht fan:

Darren Rosheuvel speelde, in tegenstelling tot wat de titel zegt, als verdedigende middenvelder dicht tegen het eerste van FC Utrecht aan. Hij viel al wel wat vaker in omdat hij dat in principe goed invulde, een ideale invaller dus die aan een volgende stap wel toe is. Verwacht niet dat hij Cambuur naar het linkerrijtje speelt, maar hij zal dat ook nooit in de weg staan, hij is er als je hem nodig hebt. Als persoon heb je een rustig mens aan hem, als die zijn muziek maar op zijn oren heeft krijgt hij dat ritmische in de wedstrijden vanzelf in de benen.

Collingwood

Niet zo rouwig dat Dijkstra niet naar ons komt, want je moet natuurlijk nooit oud-spelers terug halen.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.