Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 23:12:50
en als mentor in de groep (als iemand die weet hoe het reilt en zeilt bij Cambuur en het maximale uit zijn eigen carrière heeft gehaald), daar heeft hij wel de kwaliteiten voor: Ervaring, strijdlust, inzet, (kop)kracht.

Dat geldt ook voor VdLaan en die mag ook niet blijven.. :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2018, 23:14:50
Dat geldt ook voor VdLaan en die mag ook niet blijven.. :|

Had van mij wel gemogen hoor.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 23:12:50
Hangt er vanaf hoe ze hem willen gebruiken. Wat je zegt klopt helemaal en daarom is hij inderdaad volledig ongeschikt als eerste of tweede spits.

Als ze hem alleen als pinchhitter willen gebruiken achter Robertha en nog iemand, en als mentor in de groep (als iemand die weet hoe het reilt en zeilt bij Cambuur en het maximale uit zijn eigen carrière heeft gehaald), daar heeft hij wel de kwaliteiten voor: Ervaring, strijdlust, inzet, (kop)kracht, verdedigers afjagen.

Die jongens weten toch nauwelijks wie deze man is.. hij is geen Van Persie.

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op maart 30, 2018, 23:12:50
Hangt er vanaf hoe ze hem willen gebruiken. Wat je zegt klopt helemaal en daarom is hij inderdaad volledig ongeschikt als eerste of tweede spits.

Als ze hem alleen als pinchhitter willen gebruiken achter Robertha en nog iemand, en als mentor in de groep (als iemand die weet hoe het reilt en zeilt bij Cambuur en het maximale uit zijn eigen carrière heeft gehaald), daar heeft hij wel de kwaliteiten voor: Ervaring, strijdlust, inzet, (kop)kracht, verdedigers afjagen.

In theorie heb je helemaal gelijk. Alleen zien we in de praktijk dat Barto toch vaak weer een basisspeler wordt ipv pinchhitter, soms zelf als middenvelder wordt opgesteld. En jonge spelers moeten het toch zelf oppakken. Berisha had 2 superprofs als mentor (Ogbeche, Barto) maar werd vroegtijdig weggestuurd. Met Mathieu gaat het ook de verkeerde kant op.

Op papier kan het beleid goed en logisch klinken (dit jaar geen vreemdelingenlegioen, weinig huurlingen, wat jonge spelers gescout) maar op het veld totaal verkeerd uitpakken. Het blijft een raar spelletje.

hobbes

Hij is zelf niet gevaarlijk voor het doel, maar legde ze gisteren toch voor andere weer prima klaar. Maar hij is nu idd all zover dat je hem als pintchhitter moet gaan gebruiken. Als hij al zijn energie in een kwartier legt kan hij nog wel wat brengen.

Collingwood

Rayhi van NEC heeft de afgelopen tijd ook last van z'n hamstring gehad. Die werd toen hij terugkwam meteen twee keer in de basis gezet en is ook meteen weer twee keer uitgevallen met last van diezelfde hamstring. Wellicht dat ze het daarom met Rosheuvel ook rustig aan doen, op advies van de medische staf?
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

volstrekt logisch dat hij weg moet. middelmatige reactiekeeper.
Dat hij nu goed staat te keepen is lekker, maar is geen keeper voor de langere termijn.
Nu wel hopen dat ze 2 goede keepers halen i.p.v. op het laatste moment weer 2 matige.

Zuid1991

Citaat van: YellowBlue op maart 31, 2018, 16:12:56
volstrekt logisch dat hij weg moet. middelmatige reactiekeeper.
Dat hij nu goed staat te keepen is lekker, maar is geen keeper voor de langere termijn.
Nu wel hopen dat ze 2 goede keepers halen i.p.v. op het laatste moment weer 2 matige.
Waarom zou Cummins niet een keeper zijn voor de langere termijn?
Hij ontwikkelt zich in mijn optiek prima.
Heeft de lengte niet mee.

YellowBlue

Omdat hij gewoon niet goed genoeg is om hier jaren onder de lat te staan.
Als 2e keeper misschien als er niets beters te vinden is.


okkele

kwestie van eigen mening dacht ik zo.
in mijn ogen is hij beter dan nienhuis of zeinstra en die waren hier toch ook niet maar 1 jaar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Ja en dat is jouw eigen mening (zo gaat dat toch op een forum?)

Ik hoop gewoon dat ze een punten pakker kunnen vinden.
Cummins heeft absoluut een paar goede potten gespeeld maar we hadden nog wat van hem tegoed...
Eigenlijk na Bizot niet meer een echte topkeeper gehad (op het 1e seizoen van Nienhuis na dan)
Een goede keeper straalt rust uit, wat dan ook weer effect heeft op de verdediging.
Cummins heeft dat niet naar mijn mening, pure reactiekeeper.

Zuid1991

Citaat van: YellowBlue op maart 31, 2018, 16:58:39
Omdat hij gewoon niet goed genoeg is om hier jaren onder de lat te staan.
Als 2e keeper misschien als er niets beters te vinden is.
Onderbouw je mening.
Keeper geweest?

Vlampiep

Citaat van: YellowBlue op maart 31, 2018, 16:58:39
Omdat hij gewoon niet goed genoeg is om hier jaren onder de lat te staan.
Als 2e keeper misschien als er niets beters te vinden is.
Als we in de top van de eredivisie zouden spelen is Cummins niet goed genoeg.
Maar eerste divisie is hij gewoon een goede keeper die de ballen tegenhoudt. Daarbij is zijn spelinzicht beter dan de vorige keepers van de afgelopen tijd.
Gewoon nog een goede keeper er bij aantrekken en dan zien wie zich in de voorbereiding als eerste keeper weet te spelen.
Vind maar eens betere keepers, het voorbeeld is afgelopen seizoen wel gebleken.

PePe

Cambuur wil het komende seizoen met een kleinere selectie spelen, ik kan me voorstellen dat je dan een top fitte selectie wil hebben. (wij weten niet wat er medisch of financieel speelt)

AL

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2018, 19:56:49
Als we in de top van de eredivisie zouden spelen is Cummins niet goed genoeg.
Maar eerste divisie is hij gewoon een goede keeper die de ballen tegenhoudt. Daarbij is zijn spelinzicht beter dan de vorige keepers van de afgelopen tijd.
Gewoon nog een goede keeper er bij aantrekken en dan zien wie zich in de voorbereiding als eerste keeper weet te spelen.
Vind maar eens betere keepers, het voorbeeld is afgelopen seizoen wel gebleken.

100% eens!!