Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2018, 16:36:01
ja dat valt mij ook op  :y
Zijn er geen externe financiers die deze jongen kopen en dan later weer verkopen.

Dat wil Cambuur niet. Wij zijn net van het spelersfonds af! Als een speler zich goed ontwikkeld dan moet Cambuur daar de vruchten van plukken. Dit heeft ons flink wat opgeleverd in de afgelopen seizoenen.

Jandehulk

Citaat van: Lore op maart 18, 2018, 10:23:09
Dat wil Cambuur niet. Wij zijn net van het spelersfonds af! Als een speler zich goed ontwikkeld dan moet Cambuur daar de vruchten van plukken. Dit heeft ons flink wat opgeleverd in de afgelopen seizoenen.
eens....maar we zien er geen zak van terug. .

speculeter

Nog niet nee.....
Mocht monteiro verkocht worden dan krijgen wij mooi bedrag aan doorverkoop volgens mij.
Met vd streek weet ik het niet

Lore

Citaat van: Jandehulk op maart 18, 2018, 11:01:47
eens....maar we zien er geen zak van terug. .


Het is maar net waar je op let. In het verleden moest er regelmatig iets worden verzonnen, omdat het failisemtn dicht bij was. Dit is al tijden niet meer. In dezelfde tijd dat dit werd opgebouwd hadden wij onze meest succesvolle periode ooit. Voor mij het bewijs dat het uitgeven van geld of rare constructies met spelersfondsen geen garantie is voor goed voetbal.

Bankzitter

Eerst moet de schuld weg. Daarna zijn we een van de weinige clubs die jaarlijks winst maakt en dat gaat zich sportief uitbetalen. Er is dit seizoen ook voorzichtig al geinvesteerd, helaas in de verkeerde spelers (Smeets, Kippersluis, Mathieu, Kip).

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op maart 18, 2018, 17:14:03
Eerst moet de schuld weg. Daarna zijn we een van de weinige clubs die jaarlijks winst maakt en dat gaat zich sportief uitbetalen. Er is dit seizoen ook voorzichtig al geinvesteerd, helaas in de verkeerde spelers (Smeets, Kippersluis, Mathieu, Kip).

Maar ook Van Wermeskerken en Rosheuvel (zal niet gaan om reuzebedragen, maar beide waren waarschijnlijk onhaalbaar voor de meeste JL-clubs).
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: speculeter op maart 17, 2018, 11:21:59
Denk dat Groningen hem ook al in het vizier heeft

Kunnen ze hem mooi op linksbuiten zetten

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 18, 2018, 17:14:03
Eerst moet de schuld weg. Daarna zijn we een van de weinige clubs die jaarlijks winst maakt en dat gaat zich sportief uitbetalen. Er is dit seizoen ook voorzichtig al geinvesteerd, helaas in de verkeerde spelers (Smeets, Kippersluis, Mathieu, Kip).
kip wordt gehuurd :y

Bankzitter

Weet ik... maar Kip  zal niet echt goedkoop zijn.

Er is ook veel kritiek op Daniels, Boerlage, El Baad en dat soort spelers maar die verdienen echt niet zo veel en zijn voor de breedte vastgelegd. vd Laan heeft een klein contractje (en waarschijnlijk Narsingh ook ). Het zijn vooral de duurdere jongens die het af laten weten (met uitzondering van Schilder).

Als we volgend jaar de centjes wat slimmer uitgeven, is een topselectie best mogelijk.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 18, 2018, 19:25:03
Weet ik... maar Kip  zal niet echt goedkoop zijn.

Er is ook veel kritiek op Daniels, Boerlage, El Baad en dat soort spelers maar die verdienen echt niet zo veel en zijn voor de breedte vastgelegd. vd Laan heeft een klein contractje (en waarschijnlijk Narsingh ook ). Het zijn vooral de duurdere jongens die het af laten weten (met uitzondering van Schilder).

Als we volgend jaar de centjes wat slimmer uitgeven, is een topselectie best mogelijk.
klopt misschien nog wat spelers bij jong Cambuur erbij.

Lore

Citaat van: Bankzitter op maart 18, 2018, 19:25:03
Weet ik... maar Kip  zal niet echt goedkoop zijn.

Er is ook veel kritiek op Daniels, Boerlage, El Baad en dat soort spelers maar die verdienen echt niet zo veel en zijn voor de breedte vastgelegd. vd Laan heeft een klein contractje (en waarschijnlijk Narsingh ook ). Het zijn vooral de duurdere jongens die het af laten weten (met uitzondering van Schilder).

Als we volgend jaar de centjes wat slimmer uitgeven, is een topselectie best mogelijk.

Mee eens. Op de belangrijke posities in de as zal een elftal neer gezet moeten worden dat er staat. Kijk naar het verschil met Crowley.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 18, 2018, 19:25:03
Weet ik... maar Kip  zal niet echt goedkoop zijn.

Er is ook veel kritiek op Daniels, Boerlage, El Baad en dat soort spelers maar die verdienen echt niet zo veel en zijn voor de breedte vastgelegd. vd Laan heeft een klein contractje (en waarschijnlijk Narsingh ook ). Het zijn vooral de duurdere jongens die het af laten weten (met uitzondering van Schilder).

Als we volgend jaar de centjes wat slimmer uitgeven, is een topselectie best mogelijk.
sinds 3 jaar is het scoutingsbeleid slecht. Die jongens die jij noemt voor de breedte zijn daar niet eens goed genoeg voor.Je moet eerst een goede as neerzetten.Leeuwin Vd laan Makrini streek v Moorsel ogbeche hemmen rusnak. Dat waren de spelers in ons as in de beste tijd ooit in lwd. En Dijkstra was toen  voor de breedte.Je betere spelers geven nu niet thuis omdat je slechtere spelers ook zeer slecht zijn. Dat haalt je hele nivo onderuit.Zou toch eens bij voldendam kijken voor stroo en Veerman en bij denbosch voor vossenbelt(altijd een 7 of meer) en ook bij Eindhoven lopen wel 2 voor ons.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 19, 2018, 09:03:02
sinds 3 jaar is het scoutingsbeleid slecht. Die jongens die jij noemt voor de breedte zijn daar niet eens goed genoeg voor.Je moet eerst een goede as neerzetten.Leeuwin Vd laan Makrini streek v Moorsel ogbeche hemmen rusnak. Dat waren de spelers in ons as in de beste tijd ooit in lwd. En Dijkstra was toen  voor de breedte.Je betere spelers geven nu niet thuis omdat je slechtere spelers ook zeer slecht zijn. Dat haalt je hele nivo onderuit.Zou toch eens bij voldendam kijken voor stroo en Veerman en bij denbosch voor vossenbelt(altijd een 7 of meer) en ook bij Eindhoven lopen wel 2 voor ons.
Je praat over de eredivisie periode en dan is het makkelijker om dat soort spelers aan te trekken.. En voor spelers als Veerman/Stroo/Vossebelt is Cambuur in de JL niet interessant.. Zolang we JL spelen zelf opleiden met aanvulling van spelers ,met als bijvoorbeeld, Schilder/ Crowley(huur).. 
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Alles draait om geld en een goed verhaal. Waarom zouden dit soort spelers wel bij desbetreffende clubs willen spelen en niet bij ons. Skils komt zelfs uit Belgiƫ hierheen. Veerman is misschien te hoog gegrepen maar dat soort spelers moet je een team om heen bouwen. We hebben het 3 e budget en gaan van 28 naar 22 spelers.

sunderland

En zelf opleiden is kul of je moet idd om plek 13/16 willen spelen.