Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

PeterTa

Scoren ala Oscar Zijlstra...  :thumbsup :thumbsup

denistel

welkom en suc 6 en ik denk dat dit gewoon onze 1e keeper wordt,

Yellow Army

Eindelijk een keeper met scorend vermogen, 2 vliegen in 1 klap.
Area 58

Noordcambuur

Welkom Eric en maak er een goed seizoen succes kerel.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2017, 21:29:51
Eindelijk een keeper met scorend vermogen, 2 vliegen in 1 klap.
1 goal in 22 duels... Hoeven we nu dus maar naar een spits te zoeken die er 24 maakt :devil

Collingwood

Citaat van: denistel op augustus 09, 2017, 21:28:01
welkom en suc 6 en ik denk dat dit gewoon onze 1e keeper wordt,

Waar op gebaseerd? Heeft in zijn hele carrière nog maar 24 wedstrijden in de JL en eredivisie gespeeld en is 28 jaar oud. Lijkt me een typische tweede doelman.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2017, 21:39:35
Waar op gebaseerd? Heeft in zijn hele carrière nog maar 24 wedstrijden in de JL en eredivisie gespeeld en is 28 jaar oud. Lijkt me een typische tweede doelman.
Maak er maar 29 van, morgen is hij jarig...
Ik kwam trouwens slechts op 22 competitieduels op acceptabel niveau en volgens mij een jaar stilstand. Vergeleken met Bertrams die er "al" 72 op heeft zitten.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2017, 21:41:32
Maak er maar 29 van, morgen is hij jarig...
Ik kwam trouwens slechts op 22 competitieduels op acceptabel niveau en volgens mij een jaar stilstand. Vergeleken met Bertrams die er "al" 72 op heeft zitten.

Die 2 extra komen misschien door de play-offs tegen degradatie die hij met Go Ahead heeft gespeeld en ik heb meegeteld. Niet dat het veel uitmaakt  :koffie.

Dokkumer

Dat zijn juist de belangrijkste, onder druk! Daar bezweek Zeinstra (die afgelopen seizoen toch heel behoorlijk keepte) ook onder... :_schater

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2017, 21:43:48
Dat zijn juist de belangrijkste, onder druk! Daar bezweek Zeinstra (die afgelopen seizoen toch heel behoorlijk keepte) ook onder... :_schater

Dan zal ik er maar niet aan memoreren hoe het destijds met de Eagles is afgelopen...

richard

Welkom, ga de concurrentie maar aan met bertrams??

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2017, 21:54:05
Dan zal ik er maar niet aan memoreren hoe het destijds met de Eagles is afgelopen...
Hoeft niet, een goed lezer had in de gaten dat ik daar met het woord "ook" aan refereerde  8P

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op augustus 09, 2017, 21:58:48
Hoeft niet, een goed lezer had in de gaten dat ik daar met het woord "ook" aan refereerde  8P

Duidelijk de tweede keeper dus  _O_.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 09, 2017, 21:39:35

gewoon mijn gevoel we zullen zien

Marc S

Lijkt me in ieder geval veel beter dan Bos  |:)