Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

500 leden mijlpaal - update!

Gestart door Taurus Jr, september 19, 2013, 16:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Cambuur Online blijft maar groeien en telt inmiddels bijna 500 leden. Het is nu niet de vraag óf de 500 gehaald gaat worden, maar wanneer.
Wie wordt dus het 500e lid van Cambuur Online?

Retweet en deel op Twitter en Facebook :thumbsup

Eigenlijks hebben we al 500 leden maar die hebben hun account nog niet geactiveerd.

Update 23:34: En diegene die zich als 500e lid heeft geregistreerd is: Elly 1970!
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Vanuit Helmond

Mooi hoor. En wat zou het een mijlpaal zijn als Kees Elzinga zich zou registreren en de 500-ste wordt. Transparantie ook naar donateurs toe!!!

Destroyer

Citaat van: Vanuit Helmond op september 19, 2013, 17:05:15
Mooi hoor. En wat zou het een mijlpaal zijn als Kees Elzinga zich zou registreren en de 500-ste wordt. Transparantie ook naar donateurs toe!!!
:_schater

Ben benieuwd
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Gaat goed zo met CambuurOnline  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Leovardiascc

brambo3004

We zijn er al overheen. Op naar de 1000 :schaal

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op september 19, 2013, 23:20:12
We zijn er al overheen. Op naar de 1000 :schaal

Tess en Elly1970 zijn de laatste aangemelden, twee dames?????? En één van beide is nr 500
Henk, held, bedankt

Taurus Jr

En diegene die zich als 500e lid heeft geregistreerd is: Elly 1970!

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 19, 2013, 23:33:28
Tess en Elly1970 zijn de laatste aangemelden, twee dames?????? En één van beide is nr 500

O, worden die tegenwoordig ook al toegelaten? :_schater

Dokkumer

Citaat van: brambo3004 op september 19, 2013, 23:36:03
O, worden die tegenwoordig ook al toegelaten? :_schater
Ja natuurlijk, wie moet anders mijn :koffie halen :devil

Destroyer

Ik zie 501 leden  _O_ Valt me wel op dat toch veel leden nog niet gepost hebben. Kom op iedereen. Hoe meer mensen hun zegje doen hoe beter  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Taurus Jr

Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 09:38:19
Ik zie 501 leden  _O_ Valt me wel op dat toch veel leden nog niet gepost hebben. Kom op iedereen. Hoe meer mensen hun zegje doen hoe beter  :thumbsup

Er zijn zelfs nog 16 leden die hun account moeten activeren.

Jules058

Welkom allemaal. Lekker ouwehoeren over voetbal, en dan over us mooie clubje!  :D
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder