Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Twente, 4 oktober, 20.00 uur

Gestart door John Hiatt, september 16, 2013, 09:25:12

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2013, 14:59:14
We hebben nog maar 7 goals gemaakt waarvan 4 tegen grunn .Dat is iets wat beter moet
Hull City scoorde tot nu toe nog maar 6x. En staan keurig achtste.

Zolang je elke wedstrijd maar 1 meer maakt dan de tegenstander, is het totaal aantal gescoorde goals onbelangrijk...

:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Jules058

Cambuur zal ongetwijfeld handhaven, de stand uiteindelijk zal me niet veel uitmaken. Hoe hoger hoe leuker dat wel!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

Dokkumer

Citaat van: sunderland op oktober 06, 2013, 14:57:39
Wat is dan hardheid, vertel .Iemand doormiddenschoppen en veel gele krt krijgen .Wat een onzin.Ook op dat gebied doen ze het uitstekend .Hardheid hoort meer bij lukoki
Ik ben alleen maar positief over de backs. Vond alleen het argument hardheid specifiek op onze backs nergens op slaan.
Ik ben echter wel van mening dat de Nederlandse verdedigers in het algemeen wel harder, sluwer en meedogenlozer zouden moeten worden. Alleen is dat een andere discussie ;) Onze verdediging staat voor Nederlandse begrippen prima!

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2013, 20:07:59
Ik ben alleen maar positief over de backs. Vond alleen het argument hardheid specifiek op onze backs nergens op slaan.
Ik ben echter wel van mening dat de Nederlandse verdedigers in het algemeen wel harder, sluwer en meedogenlozer zouden moeten worden. Alleen is dat een andere discussie ;) Onze verdediging staat voor Nederlandse begrippen prima!

Komt ook doordat de wedstrijden worden gefloten door slapjanussen. Kijk naar Roda-Zwolle. Ga je eens stevig een duel in krijg je rood en een penalty tegen.

Clint

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2013, 11:46:28
Is hardheid niet iets wat 99% van de Nederlandse verdedigers mist? Jongens doen het op dit niveau prima, vooral Bijker verrast mij aangenaam.

Helemaal mee eens. Tuurlijk laten ze wel eens een steekje vallen. Maar kom op zeg, eerste keer op dit niveau, een boel moet nog wennen.
Maar ik vind Bijker ook geweldig goed spelen voor zo'n klein manneke. Vergelijk hem eens met een Willems van PSV, dat is pas een drama in verdedigend opzicht.

gewoon een fan

Ik zat vrijdag zoals gewoonlijk op west, hier zaten ook twee werknemers van de KNVB.
Na de wedstrijd komen er twee andere mannen bij staan en hoor ik ze tegen elkaar zeggen, "wat een verschil"in sfeer met DKV, ja een heel ander publiek hier"
Helemaal leuk om te horen dat ze ook DKV zeiden, of was dit nu de wens is de vader van de gedachte  8P

Het geeft wel aan dat ze ook bij de KNVB inzien dat het hier veel meer leeft  :proost


sunderland

Citaat van: gewoon een fan op oktober 07, 2013, 09:40:27
Ik zat vrijdag zoals gewoonlijk op west, hier zaten ook twee werknemers van de KNVB.
Na de wedstrijd komen er twee andere mannen bij staan en hoor ik ze tegen elkaar zeggen, "wat een verschil"in sfeer met DKV, ja een heel ander publiek hier"
Helemaal leuk om te horen dat ze ook DKV zeiden, of was dit nu de wens is de vader van de gedachte  8P

Het geeft wel aan dat ze ook bij de KNVB inzien dat het hier veel meer leeft  :proost
wij hewwe geen publiek maar supporters .

gewoon een fan

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2013, 11:54:14
wij hewwe geen publiek maar supporters .
Dat neem ik deze mannen niet kwalijk  ;)