Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De ondergang van Hoerenveen

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 10:59:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2013, 16:49:34


Idee goed, uitvoering minder.
Lijkt eerder alsof een bovenmaatse meeuw erop gescheten heeft :devil

Drumfather SCC

Zo'n club, Zo'n Sponsor  :_schater

SC Heerenveen heeft vrijdag een nieuwe sponsor gepresenteerd,
Simpel.nl prijkt dit seizoen op de rug van de Friese formatie
De overeenkomst beslaat een periode van één jaar

Jaja Dames & Heren; Simpel.nl  :devil
Wat zullen ze dat met gepaste trots hebben gepresenteerd

Dokkumer

Je moet wel behoorlijk Simpel zijn om daar nog geld in te willen steken :devil
Overigens geen sim only voor mij dus. Zou er net 1 bij hen bestellen.

Ronald

Citaat van: Dokkumer op juli 26, 2013, 18:11:10
Lijkt eerder alsof een bovenmaatse meeuw erop gescheten heeft :devil

Was er op de ballonfeesten in joure geen grote ballon in de vorm van een grote geel blauwe vogel?  :devil

Ruppppert

ze hebben dat gewoon zelf daan. Om zielig te doen net als bij die jas in kollum.als het jongens van scc waren geweest had hij wel geel blauw weest. Of veenstra wou ff zijn gal spugen letterlijk en figuurlijk

drg

hahaha helemaal gouden dat simpel.nl  :proost

nikjeuh

Uitstekende dag voor Hoerenveen... Onrust bij de plaatselijke s.c., afwijzing Thialf door NOC-NSF en KNSB en tenslotte 't skûtsje ook nog eens 14 strafpuntjes doordat ze hun protestje verliezen.. l8l

Yellow Army

Citaat van: Ruppppert op juli 26, 2013, 22:08:53
ze hebben dat gewoon zelf daan. Om zielig te doen net als bij die jas in kollum.als het jongens van scc waren geweest had hij wel geel blauw weest. Of veenstra wou ff zijn gal spugen letterlijk en figuurlijk

Dat lijkt me niet, anders had er wel stront op gezeten
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2013, 22:56:11
Dat lijkt me niet, anders had er wel stront op gezeten
Dat is het ook, elke keer dat je op zoek gaat zijn ze gevlogen... Dusch vogelstront..

Drumfather SCC

Was even op hun Forum omdat Peter in het topic Nieuwe Spelers het over vermeende interesses van DKV in Adje had
Niks van gelezen maar verder een rode kaart voor mij hahaha  :rodekaart

Heb ook even gekeken naar hoe de Derby leeft; Het loopt ze dun in de broek denk ik.

Ik citeer;
''
Wat ik wel weet is dat de 058 supporters verplicht met bussen naar Heerenveen komen.
Ze zullen wel de treinverbinding tussen Leeuwarden & Heerenveen flink controleren en 058 mensen die hier niks te zoeken hebben per direct terugsturen denk ik. En op de snelwegen A32 (Heerenveen - Leeuwarden) en A7 (Leeuwarden naar Heerenveen via Drachten) eventueel fuiken opzetten om ongewenste supporters terug te sturen net zoals ze toen bij Feyenoord hebben gedaan. Verder zullen ME crew uit heel Friesland en ME'ers uit Groningen, Drenthe en Overijssel aanwezig zijn vrees ik, zoveel ME'ers zijn er ook al als Ajax en Feyenoord op bezoek komen. Jammer dat het zo moet maarja Risicowedstrijd..


Kan je verzekeren, er is veel meer politie macht op de been als DKV langs komt, dan wanneer respectievelijk Feyenoord en Ajax langs komt.. Ga er maar van uit dat er ook een delegatie vanuit Noord Holland naar hier komt. En ga er al helemaal vanuit dat er een Heli die zondags boven Heerenveen vliegt. En natuurlijk het wel bekende samenscholings-verbod, gebieds-verbod, noodverordening enz..


Zo erg zijn wij heus niet  8)

mescc

SC Heerenveen en Sportstad houden elkaar in wurggreep
Gepubliceerd op 29 juli 2013, 12:31 Laatst bijgewerkt op 29 juli 2013, 12:36

HEERENVEEN - Sportstad Heerenveen heeft een geldprobleem door het gerommel bij voetbalclub SC Heerenveen. Er is urgentie als de financiën van de club achteruitgaan.

De voetbalclub betaalt een jaarlijkse huur van €3,3 miljoen aan Sportstad Heerenveen.

Deze huur wordt als te hoog beoordeeld door Lense Koopmans en Jo Vaessen, die vrijdag rapporteerden over hun onderzoek naar de problemen van SC Heerenveen.

SCCdrachten

Citaat van: mescc op juli 29, 2013, 12:54:07
SC Heerenveen en Sportstad houden elkaar in wurggreep
Gepubliceerd op 29 juli 2013, 12:31 Laatst bijgewerkt op 29 juli 2013, 12:36

HEERENVEEN - Sportstad Heerenveen heeft een geldprobleem door het gerommel bij voetbalclub SC Heerenveen. Er is urgentie als de financiën van de club achteruitgaan.

De voetbalclub betaalt een jaarlijkse huur van €3,3 miljoen aan Sportstad Heerenveen.

Deze huur wordt als te hoog beoordeeld door Lense Koopmans en Jo Vaessen, die vrijdag rapporteerden over hun onderzoek naar de problemen van SC Heerenveen.



100% GENOT !!! en nu maar hopen dat dit het begin is van de ondergang van hoerenveen  :proost

reisbureau

En nu nooit weer een geluid uit die hoek over gemeentelijke geldstromen naar Cambuur. Die stink boeren leunen dus gewoon zwaar op gemeenschapsgeld. Meer dan er in de afgelopen 40 jaar naar Cambuur is gegaan. Alleen heeft de politiek het lekker verpakt in Sportstad. Jezus en dan ook nog een gemeente die onder curatele staat van de Provincie. En de KNVB doet gewoon lekker mee want op papier is alles dik in orde.
Had wel eens gehoord van "te grote broek aan" maar nu is er ook "te grote overall aan".
Iedereen bedrogen door DKV, Gemeente Heerenveen, Provincie Friesland en KNVB. Zelfs nu moet je nog tussen de regels doorlezen. 
En politiek Leeuwarden heeft het dun al in de broek als ze een Fietsenstalling voor Cambuur moeten subsidieren.
Schijtziek van deze verziekte bestuurders. En zorgverzekeraar de Friesland doet ook gewoon lekker mee.

Don

Citaat van: reisbureau op juli 29, 2013, 17:32:14
.... En zorgverzekeraar de Friesland doet ook gewoon lekker mee.
wat bedoel je hiermee?
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

oldehove

Citaat van: mescc op juli 29, 2013, 12:54:07
SC Heerenveen en Sportstad houden elkaar in wurggreep
Gepubliceerd op 29 juli 2013, 12:31 Laatst bijgewerkt op 29 juli 2013, 12:36

HEERENVEEN - Sportstad Heerenveen heeft een geldprobleem door het gerommel bij voetbalclub SC Heerenveen. Er is urgentie als de financiën van de club achteruitgaan.

De voetbalclub betaalt een jaarlijkse huur van €3,3 miljoen aan Sportstad Heerenveen.

Deze huur wordt als te hoog beoordeeld door Lense Koopmans en Jo Vaessen, die vrijdag rapporteerden over hun onderzoek naar de problemen van SC Heerenveen.

Heerlijk |:)
ut komt su as het komt