Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Africa Cup of Nations

Gestart door el haj, januari 19, 2013, 16:53:51

Vorige topic - Volgende topic

el haj

De Afrika cup begint vandaag. Met nu (over tien minuten) de openingswedstrijd Zuid Afrika - Kaapverdië.
De tweede wedstrijd in deze poule is Angola - Marokko.

't Valt me weer op dat de Afrikaanse Kampioenschappen weinig in de Nederlandse media zijn geweest. Jammer, want het is elke keer weer een prachtig toernooi.
Alle wedstrijden zijn te op Eurosport dus door iedereen te zien.

Ik zou zeggen ga zitten voor Zuid Afrika - Kaapverdie, of vanavond 8u voor Angola - Marokko, en de komende weken voor de andere prachtige wedstrijden die eraan zitten te komen.

justremco

Ik hoop voor je dat de Atlas Leeuwen vanavond winnen maat  ;)

John Hiatt

Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.

Dokkumer

 :0= AL MAGRHIB, AL MAGHRIB

Ik heb mijn trotse tricot van de Atlas Leeuwen alweer om mijn borst gespannen. Mien dikke bealich past er verder niet meer in  :devil

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.



tactisch hebben ze wat lessen gemist imo   :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Aan de andere kant is het best vermakelijk als de huidige spelers dezelfde capaciteiten bezitten als Okocha, Amokachi, Abedi Pele, Makenaki of Milla. In hun periode geweldenaars op het veld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:37:43
Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.



tactisch hebben ze wat lessen gemist imo   :_schater
Wat lessen gemist? Volgens mij hebben ze elke les tactiek liggen slapen :devil

John Hiatt

Citaat van: Dokkumer op januari 20, 2013, 10:58:18
Citaat van: poelie-lwd op januari 20, 2013, 10:37:43
Citaat van: John Hiatt op januari 19, 2013, 17:24:01
Prachtig voetbal? Het is vaak een aanfluiting. Veel dom geren en hele domme overtredingen.



tactisch hebben ze wat lessen gemist imo   :_schater
Wat lessen gemist? Volgens mij hebben ze elke les tactiek liggen slapen :devil

Het is nog erger. Het woord tactiek hebben ze nog nooit gehoord.

Dokkumer

Logisch, toen lagen ze immers te slapen :devil

RotterdamLeeuwarden

Doet Bony van Vitesse nou mee met de AfrikaCup ?
Ik mistte hem afgelopen weekend namelijk.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.

dkv-volk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Clint

Is toch één groot carnaval-gedoe daaro? Net wat je zegt: dkv.

Ronnie tng

#13
Citaat van: okkele op januari 22, 2013, 08:56:29
ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.

dkv-volk.

Nee het carnavals clownen publiek wat er bij EK's en WK's van Nederlandse zijde rondloopt, is iets om trots op te zijn  8P

Chipke

Geef mij maar gewoon Nederlands voetbal  l8l