Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 14

Gestart door Leovardiascc, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: DonHenkie op augustus 14, 2014, 19:35:25
Zin om potje tegen elkaar te ballen Poelie ? Heb je toegevoegd op PSN... (DonHenkie)

Het moet zijn, poelie-lwd  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 19:13:55
Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?

Krijg jij nog wel tegenstanders met Cambuur, dan? Als ik een voor Fifa lage ploeg selecteer valt er niks te vinden... omdat iedereen met de topteams speelt.

Oebieman

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 15, 2014, 12:51:29
Krijg jij nog wel tegenstanders met Cambuur, dan? Als ik een voor Fifa lage ploeg selecteer valt er niks te vinden... omdat iedereen met de topteams speelt.

Na een kwartier wil ik nog wel eens per ongeluk iemand tegen komen :P, maar houdt idd. niet over.
Ik hoop dat we in 15 desnoods gwn tegen real kunnen spelen met Cambuur, geen problemen mee :P  :scc  |:) :scc

HilversumOnTour

Citaat van: Oebieman op augustus 15, 2014, 12:55:16
Na een kwartier wil ik nog wel eens per ongeluk iemand tegen komen :P, maar houdt idd. niet over.
Ik hoop dat we in 15 desnoods gwn tegen real kunnen spelen met Cambuur, geen problemen mee :P  :scc  |:) :scc

Spelen jullie weleens iets anders dan "Seizoenen"? Vind de rest van de spelmogelijkheden maar erg matig in dit deel.

SCC

Ik speel ook eigenlijk alleen maar online seizoenen (of bekercompetities).
Carrière vind ik niets aan, is niet realistisch. Na een seizoen kun je al vele "toppers" halen. Bovendien, hoe graag ik het ook zou zien, maar om nou na 2 seizoenen al EL te spelen met SCC?

Oebieman

Carriere vind ik niet zo veel aan omdat je niet kan promoveren/degraderen. En met een gevestigde club ben je ook al na 1 seizoen uitgekeken.

Ultimate Team speel ik nog wel regelmatig, en soms profclub en seizoenen.
Sinds het eredivisie seizoen erop zit, zit ik eigenlijk al te wachten op Fifa 15 :P mooi de nieuwe selecties erin! w:)

poelie-lwd

Iemand een idee waarom mijn verbinding de ene wedstrijd (online seizoenen) top is en de volgende wedstrijd werkelijk dramatisch is. Dit gezeik kost me onnoemelijk veel punten die ik verlies aan kneuzen. Als ik mijn verbinding test zit ik bijna altijd rond de 48. Speel ook regelmatig BF4 in een 64 player map maar daar heb ik nooit problemen met de verbinding.

Voordat straks mijn controller sneuvelt graag hulp!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DonHenkie

Ligt voornamelijk aan de andere spelers waar je tegen speelt. Heb er zelf ook wel regelmatig last van. Aan de gebruikersnaam te zien komt ie dan vooral uit het Midden-Oosten. Helaas niks tegen te doen.

poelie-lwd

De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg

Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Je moet het eigenlijk zien dat je niet echt op een server speelt maar meer op elkaars verbinding. Nou heb ik daar ook best vaak last van en als ik dan de gebruiker op zoek komt ie 9 van de 10 keer uit het midden oosten of de oostblok...

DonHenkie

Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !

moodygrunn

Citaat van: DonHenkie op september 05, 2014, 19:03:59
Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !

DMZ is (in mijn router althans) het omzeilen van de router, dus dat het signaal direct naar het toegewezen ip-adres gaat en vice versa. Is makkelijk uit te voeren bij PS3, niet aan te raden bij een PC.

The DMZ (Demilitarized Zone) option lets you set a single computer on your network outside of the router. If you have a computer that cannot run Internet applications successfully from behind the router, then you can place the computer into the DMZ for unrestricted Internet access.

Note: Putting a computer in the DMZ may expose that computer to a variety of security risks. Use of this option is only recommended as a last resort.
In Henk en Sandor we trust

DonHenkie

Citaat van: moodygrunn op september 05, 2014, 21:02:24
DMZ is (in mijn router althans) het omzeilen van de router, dus dat het signaal direct naar het toegewezen ip-adres gaat en vice versa. Is makkelijk uit te voeren bij PS3, niet aan te raden bij een PC.

The DMZ (Demilitarized Zone) option lets you set a single computer on your network outside of the router. If you have a computer that cannot run Internet applications successfully from behind the router, then you can place the computer into the DMZ for unrestricted Internet access.

Note: Putting a computer in the DMZ may expose that computer to a variety of security risks. Use of this option is only recommended as a last resort.

Ja je hebt gelijk. Je ip-adres van de PS4 in de router gooien en dan DMZ aanvinken.

poelie-lwd

Citaat van: DonHenkie op september 05, 2014, 19:03:59
Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !

Nee. Ik speel BF4 online, 64 playermap en geen centje pijn aldaar. Die servers zijn uiteraard ook ingericht op hoge belasting. Ik heb geen losse router, alles loopt via mijn UPC box. Heb de PS4 expres direct bekabeld aan de box om vertragingen tegen te gaan. Hoe zet ik in deze situatie dan de poorten open?

Verder geen downloadpraktijken in huis...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Louw

Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Dit ligt aan de tegenstander waar je aan gekoppeld wordt, als je gekoppeld wordt met iemand in nederland zal het minder schokken dan met iemand in spanje bijv ;) heb hetzelfde met fifa 14 op de pc.