Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Geplande downtime.

Gestart door Taurus Jr, augustus 29, 2013, 13:34:48

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Vandaag zal de site tijdelijk onbereikbaar zijn, dit i.v.m. kleine updates, aanpassingen, back-ups en dergelijke. Laten we het maar gepland onderhoud noemen.

Om 20:00 zal ik de site tijdelijk uit de lucht halen voor het geplande onderhoud.
Dit zal ongeveer een uur duren dus na 21:00 kan iedereen weer los. :)

Mocht je suggesties of ideeën hebben dan kan dat hier in de ideeënbus.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Zet em voor de zekerheid ook even in het nieuwsoverzicht, dan ben je zeker dat de boodschap bij een ieder doorkomt.

@Len Dit is niet een sabotage actie om de 1 mln pageviews niet te halen :grolsch

Taurus Jr

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 13:57:31
Zet em voor de zekerheid ook even in het nieuwsoverzicht, dan ben je zeker dat de boodschap bij een ieder doorkomt.

@Len Dit is niet een sabotage actie om de 1 mln pageviews niet te halen :grolsch

Hij staat er al, word automatisch doorgelinkt eh :)
En bedoel je niet de 5 miljoen?

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Dokkumer

Citaat van: Taurus Jr op augustus 29, 2013, 13:59:06
Hij staat er al, word automatisch doorgelinkt eh :)
En bedoel je niet de 5 miljoen?

Oh ja, staat natuurlijk in het Nieuws forum 8P

Nee de 1 mln van augustus ;)

Taurus Jr

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 14:04:01
Oh ja, staat natuurlijk in het Nieuws forum 8P

Nee de 1 mln van augustus ;)

Ahh, als ik het zo bekijk dan halen we het met gemak aangezien we ongeveer 20 a 21 duizend page views per dag hebben dus dat redden we wel haha.