Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tim Coremans

Gestart door pvanbuijtene, augustus 27, 2013, 23:03:41

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Cambuurtwitter meldt dat coremans dit seizoen bij ons keept.

Welkom |:)

Getekend voor 1jaar met optie voor nog een jaar.

PeterTa

Ben benieuwd, 1e, 2e of 3e keep?
Welkom in ieder geval!

denistel

3e he nienhuis is 1e zeinstra 2e en hij 3e

Collingwood

Welkom! Je moet altijd drie keepers hebben natuurlijk, stel je voor dat Zeinstra of Nienhuis een been breekt of iets dergelijks. Volgens Henk Albers (die het weer van keepertrainer Grotenhuis heeft) moeten Coremans en Zeinstra met elkaar uitvechten wie tweede keeper wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Welkom Tim! En wat langer blijven als Swinkels  :_schater |:)

Jules058

Deze jongen weet wat hem te doen staat. Heel goed keepen voor zijn plaats. Swinkels is maar een slappe hap. Als iets niet meteen lukt ga je toch strijd voor die plaats! Welkom coremans!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder