Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 20, 2026, 06:59:09
Wedstrijd voor wedstrijd, punt voor punt. Komende 5 a 6 wedstrijden worden echt zwaar. PSV, Roda, Emmen uit, RKC die win je niet zo maar. drie potjes door pech verliezen en je staat weer met beide beentjes op de grond.

De komende wedstrijden zijn Eindhoven, Emmen, Jong PSV, Almere en Jong Ajax Kuz  8)

Arno A

Streppel weg bij Helmond Sport door dreigende financi?le problemen

Zou het ooit nog wat worden daar?

CambuurArnhem

Vooralsnog bakt ado er niks van. Vitesse afgekeurde goal. Uw reporter.

zeewolde

En Graafschap 0-1 achter

CambuurArnhem

1-0 Vitesse. Mooi, heel mooi.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Affluiten verdomme |:)
Henk, held, bedankt

CambuurArnhem

2-0 Vitesse - Ado Heerlijk...

TheDutchman


CambuurArnhem

Citaat van: TheDutchman op januari 23, 2026, 20:46:20
Ado 2-0 achter  |:) |:)

Dat zeg ik :)
En het is nog verdiend ook.

Specuveter

Balen dat we niet in stadion zitten.
Was extra mooi geweest met deze tussenstanden!

Noordcambuur

Toch wel een goede keuze geweest om de wedstrijd eruit te gooien van Cambuur

oost

Als dit een beetje zo blijft kan Cambuur heerlijk vrijuit voetballen met 0 druk
HEERLIJK  |:)

Eewal

En toch word ik  alsnog blijer van het potenti?le puntenverlies van Graafschap en Roda..

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2026, 20:54:20
Toch wel een goede keuze geweest om de wedstrijd eruit te gooien van Cambuur
Waarom dan?

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op januari 23, 2026, 20:55:32
Waarom dan?
met het veld en de kou in het stadion zit of sta je niet lekker en wat hadden dan voor voetbal gezien  :?