Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Wat is dit? Jiskefet?  8P

Gaat echt helemaal nergens meer over  :_schater

Noordcambuur

Dat kutwijf van de VVD l0l

PePe

Mankeert er iets aan de bierkwaliteit bij Cambuur? (is het niet lekker?)

Vlampiep

Citaat van: PePe op augustus 23, 2023, 22:32:10
Mankeert er iets aan de bierkwaliteit bij Cambuur? (is het niet lekker?)
Wie met bier gooit is niet goed bij zijn kokosnoot en maakt zich schuldig aan drankmisbruik. Bier dient te worden gedronken en is niet om mee te gooien.
Laat de Ajax supporter, mevrouwtje Yesilg?z eens naar haar eigen "neusjes" aanhang kijken. Bij hun harde kern zitten echt criminelen die overal mee weg komen, en hun invloed tot in de club rijkt.  :R

Kuzmanovic-Apeldoorn

Gaat weer lekker met grunn (staken) en emmen (stand)
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2023, 20:39:51
Gaat weer lekker met grunn (staken) en emmen (stand)


Nou het wordt weer een spannende kkd seizoen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2023, 20:39:51
Gaat weer lekker met grunn (staken) en emmen (stand)
van veen 0-1 in de 52e minuut.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens


Bernardo

In potentie zo grote club....maar met zulke beleidsbepalers kom je nooit uit de KKD weg.

oost

Nac is toch een geweldige club voor ultee? :zweep

Specuveter

Wat een beleid daar....
Slecht drie puntjes minder als ons.
En dan je trainer weer ontslaan.

oost

Citaat van: Specuveter op september 13, 2023, 11:19:27
Wat een beleid daar....
Slecht drie puntjes minder als ons.
En dan je trainer weer ontslaan.

En dat terwijl ze een veel lastiger programma hadden dan dat Cambuur had.

Eewal

Citaat van: Specuveter op september 13, 2023, 11:19:27
Wat een beleid daar....
Slecht drie puntjes minder als ons.
En dan je trainer weer ontslaan.
want bij ons wordt niet geschreeuwd om ontslag wil je zeggen?

janou

Citaat van: Eewal op september 13, 2023, 11:31:26
want bij ons wordt niet geschreeuwd om ontslag wil je zeggen?

:koffie

Specuveter

Zou NAC ook bij Henk uit kunnen komen als nieuwe trainer?