Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nu Emmen ook gedegradeerd is wordt het een mooi seizoen KKD en ik hoop op veel uitsupporters.

Daar zal onze burgemeester niet heel blij mee zijn :_schater

Ben heel benieuwd wat onze burgemeester gaat zeggen?.

Grijskijkert

#4621
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Emmen
Groningen
Cambuur
NAC
Willem 2
Graafschap
Den Haag
Word een leuke competitie!!

EdsjeSCC

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2023, 20:37:47
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!

Het positieve aan de degradatie vind ik lekker op vrijdagavond, dus doe maar niet

Geelblauwstiens

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2023, 20:54:29
Emmen
Groningen
Cambuur
NAC
Willem 2
Graafschap
Den Haag
Word een leuke competitie!!

Wel een waardeloze volgorde ;) Mocht dit de stand op het eind zijn

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2023, 20:37:47
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!

Nee bedankt.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op juni 11, 2023, 21:19:25
Nee bedankt.

Inderdaad. Lekker zoveel mogelijk om 20.00
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2023, 20:37:47
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!
mooi op vrijdagavond om 20:00 :thumbsup

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2023, 20:37:47
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!
Leuk voor de thuisblijvers maar funest voor de mensen die in de stadions willen zijn. Om 20.00 onder Utrecht zijn is nu al een heke kluif.
De echte, dat lees je :devil

Specuveter

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 11, 2023, 21:15:48
Wel een waardeloze volgorde ;) Mocht dit de stand op het eind zijn
hebben we wel nacompetitie  :_schater

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2023, 20:37:47
Ik hoop dat ESPN het licht gaat zien en meer KKD-wedstrijden gaat uitzenden, een schema met op vrijdagavond kwart voor zeven, 3 wedstrijden, half negen, 4 wedstrijden en zaterdagavond kwart voor zeven 3 wedstrijden. Dus niets meer op maandagavond en geen eredivisie wedstrijden meer op vrijdagavond!

Als ze daardoor meer zouden uitzenden dan zou ik het zeker toejuichen, maar volgens mij kost hest espn teveel geld om al die kkd potjes uit te zenden. Ik ben er wel voorstander van om alles gewoon uit te zenden (desnoods zonder commentaar) en als sommige wedstrijden dan via internet te zien zouden zijn dan is dat maar zo

okkele

Citaat van: Specuveter op juni 11, 2023, 20:54:29
Emmen
Groningen
Cambuur
NAC
Willem 2
Graafschap
Den Haag
Word een leuke competitie!!
vvv
roda jc

zijn tegenwoordig wel mooie namen hoor in de kkd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op juni 11, 2023, 23:29:59
vvv
roda jc

zijn tegenwoordig wel mooie namen hoor in de kkd.
bij die clubs die genoemd zijn mooi uitvakje vol?

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 11, 2023, 22:26:37
Als ze daardoor meer zouden uitzenden dan zou ik het zeker toejuichen, maar volgens mij kost het espn teveel geld om al die kkd potjes uit te zenden. Ik ben er wel voorstander van om alles gewoon uit te zenden (desnoods zonder commentaar) en als sommige wedstrijden dan via internet te zien zouden zijn dan is dat maar zo
Ze zeggen dat het te veel kost, maar is dat zo, apparatuur staat er, de hele wedstrijd wordt opgenomen dus waarom niet rauw uitzenden of met een lokaal iemand als verslaggever.. Verder met je eens hoor..
Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2023, 21:59:06
Leuk voor de thuisblijvers maar funest voor de mensen die in de stadions willen zijn. Om 20.00 onder Utrecht zijn is nu al een hele kluif.
Daarom om half negen en op zaterdag.
We moesten afgelopen jaren ook op verschillende tijden en dagen aantreden ik zie het probleem niet. Een gespreide competitie geeft meer uitzend mogelijkheden.
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op juni 12, 2023, 09:02:40
Ze zeggen dat het te veel kost, maar is dat zo, apparatuur staat er, de hele wedstrijd wordt opgenomen dus waarom niet rauw uitzenden of met een lokaal iemand als verslaggever.. Verder met je eens hoor..Daarom om half negen en op zaterdag.
We moesten afgelopen jaren ook op verschillende tijden en dagen aantreden ik zie het probleem niet. Een gespreide competitie geeft meer uitzend mogelijkheden.

Je stelt ook vrijdag 18:45 voor, succes met de vrijdagmiddag spits als je een uitwedstrijd moet bezoeken. Helemaal als je kijkt bijna alle uitwedstrijden zijn dit seizoen onder Utrecht.