Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Huizen

90' | GOAL! En in de allerlaatste seconde krijgt Telstar alsnog de deksel op de neus.

1-1 #almtel

Collingwood

In de laatste seconde 1-1  ;(. Verder niet verkeerd, maar we kunnen nu vrijdag nog niet officieel promoveren.
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

96e minuut waarbij er 4 minuten bij zouden komen...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cambuur Groningen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2021, 21:56:44
1-1 zegt Livescore
helaas, maar 12 punten voor, wordt dus hooguit op doelsaldo promotie.

Treb

Zaterdag dus officieel

Trainert!

Citaat van: Collingwood op april 12, 2021, 21:56:59
In de laatste seconde 1-1  ;(. Verder niet verkeerd, maar we kunnen nu vrijdag nog niet officieel promoveren.

Almere uit naar Eagles. Wanneer ze punten laten liggen, en Cambuur wint zijn we er ook.

Bernardo

Citaat van: Trainert! op april 12, 2021, 22:10:48
Almere uit naar Eagles. Wanneer ze punten laten liggen, en Cambuur wint zijn we er ook.

Klopt alleen speelt Almere op zaterdag.

michello

Zaterdag promotie, kampioen in Wijdewormer/Alkmaar.

Bankzitter

Dan moeten we zelf wel winnen. Zoals Henk al zei, dat soort wedstrijden kan er ineens een raar soort spanning insluipen.
Maar goed, ergens pakken we die paar puntjes wel of maakt de concurrentie nog  een fout.

Eewal

Citaat van: Bankzitter op april 12, 2021, 22:14:42
Dan moeten we zelf wel winnen. Zoals Henk al zei, dat soort wedstrijden kan er ineens een raar soort spanning insluipen.
Maar goed, ergens pakken we die paar puntjes wel of maakt de concurrentie nog  een fout.
de concurrentie verspeelt continu punten. Cambuur kan bijna vrijuit spelen en ik verwacht dat we alles gaan winnen..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op april 12, 2021, 22:14:42

We halen het inderdaad heus wel, maar iedereen denkt wel makkelijk over vrijdag? Juist die extra spanning maakt het niet makkelijker.
En Helmond speelt nog voor de periode, maar dan kan het ook weer makkelijker maken. Dan zullen ze moeten aanvallen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Eewal op april 12, 2021, 22:16:47
de concurrentie verspeelt continu punten. Cambuur kan bijna vrijuit spelen en ik verwacht dat we alles gaan winnen..

Alles winnen weet ik niet, als we kampioen zijn mogen spelers spelen die niet veel minuten gemaakt hebben denk ik.

Treb

De grote vraag is of we het bij winst toch vrijdag officieus gaan vieren bij het stadion of zaterdagavond op de bank.

oldehove

Citaat van: Treb op april 12, 2021, 22:27:01
De grote vraag is of we het bij winst toch vrijdag officieus gaan vieren bij het stadion of zaterdagavond op de bank.

Stadion natuurlijk!!
ut komt su as het komt