Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 19, 2021, 21:59:05
Ik kijk eigenlijk meer op tegen roda uit dan tegen volendam uit
roda kampt met minstens 3 corona gevallen las ik net op twitter

sunderland

Het mooie is ook nac -graafschap waarin nac beslist moet winnen

sunderland

Las dat Eagels ook over de middellijn is geweest

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 19, 2021, 23:08:21
Las dat Eagels ook over de middellijn is geweest
Lekker wakker worden zo, zijn mooi op weg om tegen den Bosch promotie veilig te stellen en het kampioenschap tegen de Graafschap te kunnen behalen |:)
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: sunderland op maart 19, 2021, 23:08:21
Las dat Eagels ook over de middellijn is geweest

Het waren toch 5 eigen doelpunten van Dort??

Bankzitter

GAE heeft de nul niet gehouden, wanprestatie. :zweep

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op maart 20, 2021, 08:43:47
GAE heeft de nul niet gehouden, wanprestatie. :zweep
laffe ploeg inderdaad, maar wij hebben ze gehad en de rest moet er nog tegen. 3 bloedeloze 0-0 uitslagen zijn zeer welkom

Kuzmanovic-Apeldoorn

Volendam heeft nu van cambuur, de graafschap, almere en nac gewonnen volgens mij, dat is best knap. Zij zouden best een kanshebber in de nacompetie kunnen worden
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 20, 2021, 13:09:58
Volendam heeft nu van cambuur, de graafschap, almere en nac gewonnen volgens mij, dat is best knap. Zij zouden best een kanshebber in de nacompetie kunnen worden

Zou heerlijk zijn als zij mee zouden gaan naar de eredivisie ten koste van Willem II

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 20, 2021, 13:24:37
Zou heerlijk zijn als zij mee zouden gaan naar de eredivisie ten koste van Willem II
_O_ 8)
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Lore op maart 20, 2021, 13:24:37
Zou heerlijk zijn als zij mee zouden gaan naar de eredivisie ten koste van Willem II
Liever niet, anders haal je weinig tot geen spelers meer uit Volendam..
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

   Club      SCC      Gra      Alm      Nac   
   1      Ein - th- 3      Exc - th - 3 (1)      D B - th - 3      Vol - uit - 1 (0)   
   2      Roda - uit - 1      Nac - uit -1      MVV -uit - 3      Gra - th -1   
   3      vol - uit - 1      Dor - th - 3      Nec - th -1      Jaj - uit - 3   
   4      exc - th - 3      Jut - uit - 3      Roda - uit - 1      GA - th - 1   
   5      DB - uit - 3      GA - th - 1      Tel - th - 3      Jut - th - 3   
   6      Helm  - th - 3      Jpsv - uit - 3      GA - uit - 1      Roda - uit - 1   
   7      Jaz - uit - 3      Alm - th - 1      Gra - uit - 1      exc - th - 3   
   8      Gra - th - 1      Cam - uit - 1      Jaj - th - 3      Nec - uit - 1   
   9      Dor - uit - 3      Jaj - uit - 3      Jut - uit - 3      Mvv - th - 3   
   10      Nac - th - 1      Helm - th - 3      Jpsv - th - 3      Cam - uit - 1   
                              
   Laatste 10 w      22      22 (20)      22      18 (17)   
   Stand nu      67      63      59      59   
                              
   Eindstand      89 + (0)      85 83 (-2)      81 (0)      77 76 (-1)   
Henk, held, bedankt

Bernardo

Volgens deze berekening dus ook, nog 4 winnen en we zijn er. |:)

sunderland


Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist