Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

dest vanavond "ritme opdoen"bij de jonkies van ajax.

:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

AL

Eagles en Nac ook maar op 7 punten.
Dit kan wel eens heel spannend gaan worden tussen 5 clubs.

PePe

Als Cambuur zich herpakt, is er nog niks aan de hand!

speculeter

Eagles wederom niet verloren.
Na Volendam en Graafschap nog een gevaarlijke outsider.

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op januari 26, 2020, 16:53:12
Eagles wederom niet verloren.
Na Volendam en Graafschap nog een gevaarlijke outsider.
yep, maar NAC daardoor wel verloren. Als we NEC en GAE uit op gelijk houden en thuis ons ding doen tegen NAC en Graafschap komen we een heel eind. De concurrenten moeten ook vaak nog tegen elkaar

papier

Kooij weer mooi stempeltje op de wedstrijd, doet hij toch weer knap!

Cambuur Groningen

Excelsior haakt af

Collingwood

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 27, 2020, 21:57:38
Excelsior haakt af

Moniz al ontslagen. Dijkhuizen topkandidaat om het over te nemen.
Kalmte alleen kan u redden.

Eewal

Jong Ajax-Eagles ook een belangrijke komende maandag! Tijd dat de Eagles even wat punten verspelen weer!

Lore

Citaat van: Eewal op februari 01, 2020, 09:19:35
Jong Ajax-Eagles ook een belangrijke komende maandag! Tijd dat de Eagles even wat punten verspelen weer!

Gelijk spelletje lijkt mij prima toch?

Eewal

Citaat van: Lore op februari 01, 2020, 09:34:22
Gelijk spelletje lijkt mij prima toch?

Wat mij betreft wint Jong Ajax al zijn wedstrijden, behalve die tegen ons natuurlijk.

Lore

Citaat van: Eewal op februari 01, 2020, 09:41:38
Wat mij betreft wint Jong Ajax al zijn wedstrijden, behalve die tegen ons natuurlijk.

Ja, dat kan ik pas na het seizoen beoordelen. Kampioenschappen tellen wel en ik zou het verschrikkelijk vinden om tweede te worden achter J Ajax, maar vierde worden zou ik nog erger vinden.

Noordcambuur

Jong Ajax met 3-0 voor tegen GEA bij rust.
Valt er weer een af :y

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op februari 03, 2020, 20:52:27
Jong Ajax met 3-0 voor tegen GEA bij rust.
Valt er weer een af :y

Voor het kampioenschap is een gelijkspel beter, voor promotie is dit uitstekend!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op februari 03, 2020, 20:58:47
Voor het kampioenschap is een gelijkspel beter, voor promotie is dit uitstekend!

eerst alles voor promotie

het kampioenschap komt wel in de laatste ronde, 5000 man uit leeuwarden in de arena
Henk, held, bedankt