Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

zoiets kan je ook beter niet lezen.
je bent machteloos tegen zo`n knjb.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Uitslagen van vandaag:

- De Graafschap - Jong PSV 2-3
- FC Dordrecht - Fortuna Sittard 3-0
- Almere City - NEC 3-2
- Helmond Sport - FC Volendam 1-4
- Telstar - FC Eindhoven 4-1
- FC Oss - Jong FC Utrecht 2-0
- Go Ahead Eagles - MVV 3-1
- FC Emmen - RKC Waalwijk 2-1

Wat de volgende stand oplevert:

1. Fortuna +    21 14  2  5  44  53-26
  2. NEC +        21 13  4  4  43  54-29
  3. Jong Ajax    20 12  3  5  39  48-28
  4. Telstar      21 10  7  4  37  40-38
  5. Jong PSV     21 10  4  7  34  39-35
  6. Almere City  21  9  6  6  33  42-39
  7. FC Oss       21  9  6  6  33  32-33
  8. FC Emmen     20  6 11  3  29  30-25
  9. Graafschap   21  7  8  6  29  37-25
10. FC Den Bosch 20  7  7  6  28  35-28
11. FC Eindhoven 21  8  4  9  28  31-41
12. SC Cambuur   20  7  5  8  26  25-29
13. MVV Maastr.  21  7  5  9  26  31-33
14. FC Dordrecht 21  7  4 10  25  31-47
15. Go Ahead     21  5  8  8  23  31-36
16. FC Volendam  21  6  5 10  23  28-35
17. RKC Waalwijk 20  5  7  8  22  20-29
18. Helmond Sp.  21  4  7 10  19  25-35
19. Jong AZ      20  5  1 14  16  26-44
20. Jong Utrecht 21  2  4 15  10  17-40

Plekje gestegen met dank aan Go Ahead.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Bij winst maandag in punten gelijk met graafsch6

Collingwood

Citaat van: speculeter op januari 19, 2018, 22:07:38
Bij winst maandag in punten gelijk met graafsch6

Dan staan we er wonder boven wonder gewoon zeer goed bij. Maar zal heel moeilijk worden bij Jong Ajax.
Kalmte alleen kan u redden.

Tukker

3 punten tegen de neuzen zouden nu wel heel welkom zijn.
Dan maak je een mooie sprong op de ranglijst en doe je weer mee.

Hopelijk staan de spelers te trappelen om de wei in te gaan.

Maar wordt zeker een moeilijke pot.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Volendam en eagles gaan nacompetitie halen
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: speculeter op januari 19, 2018, 22:07:38
Bij winst maandag in punten gelijk met graafsch6

Wat zei Henkie voor aanvang tegen ons, we kunnen op 12 punten komen en dan moet Cambuur nog wel inhalen  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op januari 19, 2018, 22:10:10
Dan staan we er wonder boven wonder gewoon zeer goed bij. Maar zal heel moeilijk worden bij Jong Ajax.

Zeer goed is wat overdreven ;) Dan had je bij de eerste drie moeten zitten.
De wisselvalligheid moet er eerst definitief uit, niet steeds even een aardige wedstrijd en dan weer door de ondergrens zakken.

Maar als we nacompetitie halen, kunnen we dan een gevaarlijke ploeg zijn. Er doen vooral "kleinere" ploegen (Telstar, Oss, Emmen, Den Bosch) mee bovenin die hopelijk hun beste periode al de eerste seizoenshelft hebben gehad.

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op januari 20, 2018, 09:33:07
Zeer goed is wat overdreven ;) Dan had je bij de eerste drie moeten zitten.

Ik bedoel natuurlijk zeer goed vergeleken waar we stonden toen Dijkhuizen werd ontslagen.
Kalmte alleen kan u redden.

Josef

Bruno Andrade voor 1,5 jaar naar de egels

Collingwood

Op basis van naam en faam een prima speler voor hen zou je zeggen. Maar toch altijd afwachten, wij dachten destijds met bijvoorbeeld Gouriye ook een topper in huis te hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Fortuna laat alweer punten liggen. Gaan wel verder zakken denk ik.

Collingwood

Almere huurt Mink Peeters van Real Madrid. Kwam bij VVV totaal niet aan de bak.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Almere krijgt steeds meer een ploeg die straks een x mee gaat doen om promotie. Zag Hoefdraad ook weer voetballen. Die mis ik het meest van allemaal maar wordt hier bijna nooit door iemand genoemd itt vd Streek,Monteiro en Bakker.

Gasgeve

Citaat van: LWD vak 7 op januari 28, 2018, 11:59:19
Almere krijgt steeds meer een ploeg die straks een x mee gaat doen om promotie. Zag Hoefdraad ook weer voetballen. Die mis ik het meest van allemaal maar wordt hier bijna nooit door iemand genoemd itt vd Streek,Monteiro en Bakker.
Hoefdraad vond het gros hier niks  8P