Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


scc-aaron

Wow, dat doen ze goed in Venlo. Had overigens wel verwacht dat hij meer aan spelen toe zou komen bij NEK.

DayDreamer

VVV en NAC versterken zich nog aardig hoor, dit in tegenstelling tot ons clubje, en dat is wel nodig want onze selectie is nu al een stuk minder dan VVV-Graafschap en NAC.

hobbes

Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2016, 11:16:22
VVV en NAC versterken zich nog aardig hoor, dit in tegenstelling tot ons clubje, en dat is wel nodig want onze selectie is nu al een stuk minder dan VVV-Graafschap en NAC.

Wij hebben ons vorig seizoen ook "versterkt" met een legertje huurlingen en dat pakte niet zo goed uit.

666

Citaat van: scc-aaron op augustus 17, 2016, 10:04:59
Wow, dat doen ze goed in Venlo. Had overigens wel verwacht dat hij meer aan spelen toe zou komen bij NEK.

Zitten die niet in categorie 1? Ik vind het wel opvallend dat de clubs die het het zwaarst hebben leuke spelers aantrekken,die zullen wel niet gratis komen.

Maar ja..  daar is Twente een voorbeeld van dat in NL alles kan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Citaat van: 666 op augustus 17, 2016, 11:42:54
Zitten die niet in categorie 1? Ik vind het wel opvallend dat de clubs die het het zwaarst hebben leuke spelers aantrekken,die zullen wel niet gratis komen.

Maar ja..  daar is Twente een voorbeeld van dat in NL alles kan.
ook in cat 1 heb je een spelersbudget. Als ze zich daaraan houden is er niks aan de hand

DayDreamer

Citaat van: 666 op augustus 17, 2016, 11:42:54
Zitten die niet in categorie 1? Ik vind het wel opvallend dat de clubs die het het zwaarst hebben leuke spelers aantrekken,die zullen wel niet gratis komen.

Maar ja..  daar is Twente een voorbeeld van dat in NL alles kan.

Zij weten die jongens wel te overtuigen blijkbaar, wij hebben ruim budget voor JL, maar wij zitten hier met betweters.
Trekken veelvuldig de verkeerde spelers en trainers aan, dit jaar liepen veel contracten af en gingen veel huurspelers weer weg, nu had je moeten doorpakken en goed moeten scouten en spelers moeten overtuigen, dit is alleen niet besteed aan de heren die onze mooie club runnen.

AL

Citaat van: DayDreamer op augustus 17, 2016, 15:18:03
Zij weten die jongens wel te overtuigen blijkbaar, wij hebben ruim budget voor JL, maar wij zitten hier met betweters.
Trekken veelvuldig de verkeerde spelers en trainers aan, dit jaar liepen veel contracten af en gingen veel huurspelers weer weg, nu had je moeten doorpakken en goed moeten scouten en spelers moeten overtuigen, dit is alleen niet besteed aan de heren die onze mooie club runnen.

Een schande is het!
Met als dieptepunt het aantrekken van Hemmen. Je hebt een jaar de tijd gehad om je te oriƫnteren en dan kom je met een speler aan die 2 seizoenen niet meer gespeeld heeft en op zijn retour is....

ChantiSCC

DeG op 1-1 tegen Jong Utrecht, 0-1 voor MVV tegen NAC, VVV op 2-0 en Volendam 3-0 voor inmiddels.

Destroyer

Hunte ook weer gescoord zie ik
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Uitslagen:

FC Dordrecht      0 SC Cambuur        1
NAC Breda         1 MVV Maastricht    2

RKC Waalwijk      1 FC Eindhoven      2
FC Volendam       3 Telstar           0
VVV-Venlo         2 FC Oss            0
Helmond Sport     1 Achilles'29       2
De Graafschap     3 Jong FC Utrecht   1
Jong Ajax         5 FC Den Bosch 2   
Jong PSV         1 FC Emmen 0
Fortuna Sittard 2 Almere City 1
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Verrassend: Robbert Schilder naar Den Bosch.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

De Graafschap haalt Anthony van den Hurk van Eindhoven als opvolger van Vermeij. Ik zou daar als De Graafschap-supporter nog niet direct heel enthousiast van worden.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Volgens mij is er bijna geen alternatief, NAC - Graafschap Cambuur hebben allemaal moeite om een topper voor JL begrippen te halen.

Collingwood

Weer een aanwinst voor De Graafschap, Elvio van Overbeek wordt voor een seizoen gehuurd van de Eagles.
Kalmte alleen kan u redden.