Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Genuanceerder gesteld... Ik sta liever met 300 man in de oude Horst dan met 12 man in de Geusselt. Let wel, ik heb enige vorm van sympathie voor beide clubs, trouwe fanatieke aanhang enzovoorts... Maar Deventer is voor mij nog altijd een stuk specialer dan Maastricht.

Destroyer

Vooral die koek uit Deventer hè... Erg speciaal  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Maakt me niet uit wie er promoveren, zolang VVV en Roda er maar uitknallen.
MI-Sider for Life

DannySCC

Citaat van: Nightmarelwd op mei 14, 2013, 17:44:46
Maakt me niet uit wie er promoveren, zolang VVV en Roda er maar uitknallen.

helemaal mee eens hehe!  _O_
AMF

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op mei 14, 2013, 17:44:46
Maakt me niet uit wie er promoveren, zolang VVV en Roda er maar uitknallen.
Dat laatste ben ik zeker met je eens.. Die palingbeffende jankerds hoeven trouwens wat mij betreft ook niet te promoveren. Sfeerloos inteeltstadion... Sparta is het dkv van 010 en Helmond Sport is een zielloze schijtclub. Blijft er dus verrekt weinig over. DTC, Egeltjes en MVV....

okkele

nou,het maakt mij wel uit.
het gaat wel om de komende tegenstanders van ons.
eagles en de graafschap graag.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op mei 14, 2013, 22:14:16
nou,het maakt mij wel uit.
het gaat wel om de komende tegenstanders van ons.
eagles en de graafschap graag.
Waar mag ik tekenen okkele? |:)

okkele

t zou toch fantastisch zijn om de eagles,graafschap en een dorp onder ons te houden!
als dat gebeurt stop ik met drinken.















melk uiteraard.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Prima, dan beloof ik dat ik weer begin! Straks heb je teveel melk in je koelkast  :schaal

jeff

Dan stop ik met roken

richard

De Jupiler League maakt een moeilijke periode door. Binnen de Coöperatie Eerste Divisie (CED) hoopt men de neerwaartse spiraal te kunnen doorbreken.

Zo discussieert men over mogelijke oplossingen voor de teloorgang van diverse clubs in de bodem van het betaald voetbal. "Er zijn heel veel voorstellen en ideeën langsgekomen en daar komt wel iets moois uit denk ik", verzekerde CED-voorzitter Simon Kelder tegenover RTV Rijnmond.

De televisierechtenaankoop door FOX biedt perspectief. "Het medialandschap is sterk verbeterd door de deal met FOX. Dat is een groot voordeel. Met meer media-aandacht gaat het in ieder geval beter en als we de stadions weer vol krijgen zijn we helemaal op de goede weg."

Zo worden ook de speeltijden onder de loep genomen. Een verschuiving van vrijdag naar zaterdag is een serieuze mogelijkheid. "Half vijf op zaterdagmiddag zou ook een optie kunnen zijn", zei Kelder. "In andere landen is dat een groot succes."

Dokkumer

Wat een ongelofelijk triest kul argument "In andere landen is het ook een succes" :R Dan snap je er in mijn ogen echt geen drol van en help je de JL alleen nog maar meer om zeep. Ieder land heeft eigen gebruiken en koeltoer.. In Spanje voetballen ze ook wel om 10 uur 's avonds, in Nederland ook maar invoeren?

Terug naar zaterdagavond 19:30 blijf ik persoonlijk het mooist vinden.

TM

Goed dat ze rekening houden met de zaterdagamateurvoetballers onder ons. :O

Destroyer

Half vijf in de middag? Welke idioot bedenkt nou zoiets? Wat een prutsers.  Mooi op zaterdagavond  |:) ze kunnen beter regelen dat er clubs uit top klasse bij komen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Liwwadden

Citaat van: okkele op mei 14, 2013, 22:14:16
nou,het maakt mij wel uit.
het gaat wel om de komende tegenstanders van ons.
eagles en de graafschap graag.

De egels heel graag, mooie club met een rijke historie en leuke achterban.  Een beetje het kleine zusje van ons.  Worden wij iig niet nr. laatst.

A.u.b niet dat inteeltclubje http://www.youtube.com/watch?v=5C0SpGLCWkY ,  er speelt al een dorp in de Ere.     
Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?