Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kleine mededeling.

Gestart door Taurus Jr, augustus 13, 2013, 00:45:41

Vorige topic - Volgende topic

Taurus Jr

Beste bezoekers,

Regelmatig zie ik dat er leden zijn die opnieuw een account aanmaken omdat ze hun wachtwoord zijn vergeten of om andere redenen.
Dit is totaal niet nodig en het herstellen van je oude account is zeer eenvoudig, als je je gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten ga je naar het inlog scherm en klik je op Wachtwoord vergeten of ga je naar deze link http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=reminder hier kan je je gebruikersnaam of email adres opgeven waarna je een email krijgt om je wachtwoord te herstellen en dergelijke.

Mocht je een dubbel account hebben of problemen hebben met de registratie of wat dan ook neem dan contact met mij op via een privé bericht of stuur een mailtje naar contact@ictdirect.net met je gebruikersnaam/email.


Tevens heb ik ook een tabblad genaamd Pool aangemaakt waar alle Pool standen komen te staan.
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

piene hassus

Een aantal jaren geleden heb ik via mijn profiel aangegeven dat ik de nieuwste berichten als eerste wil zien. Irritant is dat zo nu en dan oude berichten bovenaan komen te staan. Als ik dan in mijn profiel kijk, is aangevinkt dat de nieuwe berichten eerst moeten, toch gebeurt dat soms niet. Kan het programma zodanig gewijzigd worden dat, wat ik heb aangegeven, gewoon blijft gelden?

Taurus Jr

Standaard staan de nieuwste berichten al onderaan zoals ieder ander forum, tevens kan je dan gelijk verder gaan met lezen waar je was door op het knopje Nieuw te klikken of Nieuwste berichten en dit systeem is pas geïmplementeerd sinds dit jaar, dus alles van hiervoor is er niet meer dus daar weet ik niks van dat dat is aangegeven.


Verstuurd vanaf mijn iPhone via Tapatalk
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

piene hassus

In de lay out heb ik aangegeven, ook dit jaar nog omdat het fout ging, dat ik alle nieuwe berichten eerst wil zien, niet alleen onder "nieuws". Ondanks dat dat dus is aangegeven is het dit jaar een paar maal voorgekomen dat ik oude berichten als eerste zag verschijnen. Het programma fantaseert dus zelf.

Taurus Jr

#4
Citaat van: piene hassus op augustus 13, 2013, 12:11:00
In de lay out heb ik aangegeven, ook dit jaar nog omdat het fout ging, dat ik alle nieuwe berichten eerst wil zien, niet alleen onder "nieuws". Ondanks dat dat dus is aangegeven is het dit jaar een paar maal voorgekomen dat ik oude berichten als eerste zag verschijnen. Het programma fantaseert dus zelf.

Die reactie van jou kan ik helaas nergens vinden, zojuist alles doorgezocht.

Maar even voor alle duidelijkheid, voor mij en iedereen staat het nu zo:

Forum/Topic overzicht komen de nieuwste topics boven aan met een knop Nieuw, druk je op Nieuw dan word je direct naar de laatste post waar jij was gebleven gestuurd.
Posts in een topic zijn op datum gesorteerd, dus van oud naar nieuw.
Je kan het Forum/Topic overzicht door bijvoorbeeld in de Categorie Nieuws rechtsboven op Laatste bericht klikken of een andere knop om het zo te sorteren hoe jij het wil.

Alle functionaliteit zit er in en het systeem fantaseert niet, gewoon even goed rondkijken :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

piene hassus

nou t was weer mis, weer eerder vastgestelde voorkeurs instellingen door de pc veranderd.

Yellow Army

Citaat van: piene hassus op augustus 17, 2013, 17:01:56
nou t was weer mis, weer eerder vastgestelde voorkeurs instellingen door de pc veranderd.

Dr suust er piene hasses van krijgen
Area 58