Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

STAND SCC-POOL 2013-2014

Gestart door Ronnie tng, augustus 10, 2013, 20:22:25

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Ik zou dus maar blij zijn met de hertelling, kun je de prijs aan Dokkumer geven of aan 666 :devil

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op mei 10, 2014, 15:35:18
Ik zou dus maar blij zijn met de hertelling, kun je de prijs aan Dokkumer geven of aan 666 :devil
Mooi, eindelijk eens de mogelijkheid om simpel binnen te komen en wat "land"mijnen daar neer te leggen :devil

Destroyer

Citaat van: zeewolde op mei 10, 2014, 15:34:22
Een wedstrijd van DKV bezoeken + een meet & greet met Dwight Lodeweges. Verder krijg je een rondleiding van Maarten de Jong door de graftombe :_schater

Nogmaals, Stiens proficiat!  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op mei 10, 2014, 15:27:18
Wat is de prijs eigenlijk? Eeuwige roem?  ;)  :thumbsup

Ben nog bezig, komt eraan! :y
Henk, held, bedankt

speculeter

Wat ben ik verschrikkelijk blij dat ik niet eerste ben geworden.
Stiens....veel plezier in die graftombe. :_schater

Dokkumer

Volgens mij heeft iemand anders de prijs al gewonnen... Ik ga geen namen noemen, maar die persoon heeft gisteren zijn prijs al gebruikt :devil

speculeter

Waar is de pool voor de wedstrijd van vanavond?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Stiens op mei 10, 2014, 15:27:18
Wat is de prijs eigenlijk? Eeuwige roem?  ;)  :thumbsup

Zie je wel Stiens, de prijs komt er aan (een eerste indruk):

Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hallo Stiens,

Hier is het prijsje voor de winnaar dan eindelijk: om voor elke maaltijd een goed gevoel te krijgen
(als je jouw adres effe stuurt in een PB, stuur ik ze je op)





Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2014, 19:50:12
Zie je wel Stiens, de prijs komt er aan (een eerste indruk):



Snijdt dat nou lekker? Met je mes in je linkerhand en je vork in de rechterhand? Of is jouw hele familie linkshandig?
In Henk en Sandor we trust

RotterdamLeeuwarden

Wat een machtig mooi placemat voor tijdens het eten.
Mn eten wordt gegarandeerd koud als ik zoiets onder mn bord heb  :D

GEFELICITEERD !!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op juni 07, 2014, 15:33:50
Snijdt dat nou lekker? Met je mes in je linkerhand en je vork in de rechterhand? Of is jouw hele familie linkshandig?

Je ziet het toch: we drinken allemaal met rechts!!
Henk, held, bedankt