Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Geen spandoeken meer in het stadion

Gestart door Cambuur LWD, augustus 03, 2013, 14:16:49

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur LWD

Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??

Drumfather SCC

Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

0517


Dokkumer

Citaat van: Cambuur LWD op augustus 03, 2013, 14:16:49
Hoor geruchten dat er vanaf de volgende wedstrijd geen spandoeken meer opgehangen mag worden vanwege nieuwe reclameborden op Noord..
Wie weet hier meer van??
Waar moeten die reclameborden dan komen? Direct op de hekken van de tribune?

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?

SCC-J

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

gastenvak zit je met plastic scherm is altijd lastig vooral als er veel uitsupporters zijn.
niet de laatste maar een-na laatste training voor een wedstrijd zal het eerste deel besloten worden afgewerkt!!

SCC-J

reclamme borden van noord geen idee. Zou echt heel dom zijn want die hangen er dan niet lang!

Drumfather SCC

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 15:08:37
Kon je je niet gedragen kerel? Of willen ze de training nu "geheim" houden net als andere grote clubs?
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper  ;)

En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas   :devil

Destroyer

Geloof er niks van. Hoe kom je er bij? bovendien zouden de spandoeken echt wel hangen. Voor de reclame  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 16:02:39
Daar had Tamme het over ja! De TS zou dat willen maar het kan dus zijn dat de Post van SCC-J ook klopt! Moet je even bij de club zijn, Ik ben geen Orakel, Slechts een Boodschapper  ;)

En ik heb me uiteraard juist GOED gedragen, Braafste jongetje van de klas   :devil
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P

oldehove

Citaat van: Dokkumer op augustus 03, 2013, 17:31:39
Tamme die grasmarmot? Die hef ik fan sien levensdagen nog niet op een waar woord betrapt 8P
Groot Geliek 8P
ut komt su as het komt

rudie

Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc

Dokkumer

Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc

Je begrijpt dat vergelijkbare spandoeken bij ons niet getolereerd worden? Dan is het een "provocatie van het ergste soort door het aso tuig uit 058"...

denistel

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 03, 2013, 14:34:10
Weet wel dat het in het Gastenvak niet mag
én dat het vandaag de laatste keer was dat supporters bij de training voor de wedstrijd mogen zijn

wel ff benoemen zoals het is he,,,de training 2 dagen voor de wedstrijd hebben ze liever
geen mee kijkers ivm training standaard situaties en tactische dingen en dat de kans aanwezig
is dat er ook iemand van de tegenstander kan zitten.juist goed toch dat ze dat met de supporters
overlegden.geldt voor het 1e gedeelte dan daarna kun je gewoon de training bekijken.

poelie-lwd

Citaat van: rudie op augustus 04, 2013, 00:11:13
Bij 'die andere club' hing er vanavond op Studio Sport wel een spandoek, dat ik nog enigszins van humor vond getuigen: we gaan op hertenjacht :scc

Goed gevonden!  :_schater

God, ze zijn nog simpeler dan ik dacht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.