Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gezocht:Kenji bruine jack russel-chihahau omg cambuurplein

Gestart door natasjav, augustus 01, 2013, 11:59:45

Vorige topic - Volgende topic

natasjav

sinds woensdagavond rond 20:00 weggelopen: Kenji, kruising jack russel-chihahau bruin, ongeveer 4 kilo, witte buik. heeft rode band om met zwart kastje.
is in paniek en heeft ws pijn dus zit misschien ergens verscholen.
heeft iemand ons hondje gezien, bel dan naar; 0641986833
alvast bedankt!
groetjes
Rene & Natasja & Roan

[verwijderd door de beheerder]

Goudvinger

Waar zijn jullie hem kwijt geraakt?

Edit: Cambuurplein dus

natasjav

hoi, we wonen bij het zamenhofpark maar hij is op aantal plekken gisteravond gezien, bij vliet, straatjes achter cambuurbar. maar vandaag nog niemand gehoord die hem heeft gezien....

Dokkumer

Succes met de zoektocht, zag em op FB ook al voorbij komen. Hopelijk is Kenji snel weer terug.

natasjav

bedankt! graag zoveel mogelijk delen:)
kregen vandaag melding dat hij ws gezien is bij leeuwarder bos en daarna omgeving valerius/Westeinde. dus mensen die daar wonen, zouden jullie aub naar kenji willen uitkijken??
alvasgt bedankt!

natasjav

bedankt iedereen, na een lange zoektocht hebben wij hem vanavond gevonden!! zijn weer helemaal blij!


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: natasjav op augustus 01, 2013, 22:10:42
bedankt iedereen, na een lange zoektocht hebben wij hem vanavond gevonden!! zijn weer helemaal blij!

Gefeliciteerd met de terugkeer van de verloren hond...

Zet ik hier een slotje op ;)

Clint