Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

denistel

alle ballen schieten 3 4 meter weg hij is in 2 wedstrijden niet 1 x gevaarlijk weest en wint geen persoonlijk duel,,das is geen kritiek das gewoon
de waarheid,ik wil de beste spelers er in zien en hemmen is beter dan barto en zal meer goals maken als ie speelt.

en in mei sprak ik de zelfde woorden over barto oek al maakte ie toen goals..ongeveer 1 op 4 kansen dus dan zal ik er altijd wat van zeggen
hij mut werken aan zien mindere punten en ik zie er in 8 weken nog geen verbetering in.dus daar zal ik em altijd op blijven beoordelen.

de ts zal dat toch oek mutte zien en als dat niet zo is en hij blijft zo spelen dan zal het niet goed komen is mijn mening.

Yellow Army

Als je op je 29 nog moet trainen om een bal fatsoenlijk aan te nemen... Tja...
Area 58

De Taurus

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:09:04
alle ballen schieten 3 4 meter weg hij is in 2 wedstrijden niet 1 x gevaarlijk weest en wint geen persoonlijk duel,,das is geen kritiek das gewoon
de waarheid,ik wil de beste spelers er in zien en hemmen is beter dan barto en zal meer goals maken als ie speelt.

en in mei sprak ik de zelfde woorden over barto oek al maakte ie toen goals..ongeveer 1 op 4 kansen dus dan zal ik er altijd wat van zeggen
hij mut werken aan zien mindere punten en ik zie er in 8 weken nog geen verbetering in.dus daar zal ik em altijd op blijven beoordelen.

de ts zal dat toch oek mutte zien en als dat niet zo is en hij blijft zo spelen dan zal het niet goed komen is mijn mening.

Terwijl ie op t.v. is ken ie oek nog op't forum posten!  :P

Yellow Army

Citaat van: De Taurus op augustus 14, 2013, 17:19:07
Terwijl ie op t.v. is ken ie oek nog op't forum posten!  :P

Ja loopvermogen het ie oek wel...
Area 58

denistel

hest het toch niet over mij he :proost

Batsum

Heeft iemand een idee wat het gaat worden zaterdag.

speculeter

Citaat van: Batsum op augustus 14, 2013, 19:27:31
Heeft iemand een idee wat het gaat worden zaterdag.
zou zeggen:lees de pool

drg

effe gloryhunter-vraagje: iemand enig idee hoe 't staat met de kaartverkoop?

Len Cantello

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:33:29
hest het toch niet over mij he :proost
Had je weer een praatje over smurfen-golf?
:X :devil :proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2013, 20:26:18
Topsport!
l0l
12 blikken bier in recordtempo leegzuipen is dan ook topsport. Hand-oog coördinatie in optima forma!
:0= DUS!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Galdiano

Als ik een beetje peil om me heen wie er gaan, is het niet veel..
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel


Galdiano

Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 20:36:07
volle bak toch

Bedoelde zwolle uit.

Zat in verkeerde topic  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer