Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2013, 21:42:18
Werken tot 17:00 . Eten met je gezin en dan 45min in bus....tjaaa liever 19:45:)..

Eten met je gezin ?
Da's zo 2006.... :devil

pvanbuijtene

Citaat van: punkman op augustus 06, 2013, 21:44:35
Eten met je gezin ?
Da's zo 2006.... :devil
Haha sulang hef ik geen gezin;)... en mut de zwangere vrouw wat tevreden houden en ontzien..
Hormonen :rodekaart :(

Dokkumer

Tja, dat had ik met de vrijdagavond.. Werken tot 17:00 -en vaak langer- en om 18:00/18:15 al in het stadion moeten zijn om de kiosk te bemannen.. Eten maar overslaan of bij het stadion wat halen.

pvanbuijtene

Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 21:48:15
Tja, dat had ik met de vrijdagavond.. Werken tot 17:00 -en vaak langer- en om 18:00/18:15 al in het stadion moeten zijn om de kiosk te bemannen.. Eten maar overslaan of bij het stadion wat halen.
Klopt... daarom gaf ik aan dat latere tijd voor mij en ook anderen beter uitkomt..
Alles moet toch wijken voor cambuur |:) dus we komen er wel |:)

Dokkumer

Als variant op de zondag "met het bord op schoot" was het "met het bord onder de douche" :devil

19:45 was voor mij persoonlijk ook een mooiere tijd... Ik ben zelfs nog zo'n fossiel van het zaterdagavond 19:30 tijdperk. Eerst voetballen, derde helft en dan in de bus met een paar blikjes :proost

punkman

Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 21:54:07
Als variant op de zondag "met het bord op schoot" was het "met het bord onder de douche" :devil

19:45 was voor mij persoonlijk ook een mooiere tijd... Ik ben zelfs nog zo'n fossiel van het zaterdagavond 19:30 tijdperk. Eerst voetballen, derde helft en dan in de bus met een paar blikjes :proost

Krijg die 19.30 ook maar niet uit mijn hoofd.
Jammer dat de tv bepaald hoe laat en wanneer je speelt tegenwoordig.

Clint

Citaat van: punkman op augustus 06, 2013, 21:44:35
Eten met je gezin ?
Da's zo 2006.... :devil

:_schater :_schater

Dat deden wij in de tijd van de Neanderthalers al niet eens meer, alleen zondags bij het kampvuur.

:clint

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:13:07
:_schater :_schater

Dat deden wij in de tijd van de Neanderthalers al niet eens meer, alleen zondags bij het kampvuur.

:clint

Om 7 uur met een lekker stukje mammoetvlees op schoot
Henk, held, bedankt

Clint


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 10:21:37
Of mastodont. ;)

Ach hou op!! Een heerlijke tournadeau van mastodont, afgemaakt met geroosterde dodopootjes in een heerlijk pittig saffraansausje! Goeie ouwe tijd...
Henk, held, bedankt

Goudvinger


SCC-J

is alweer een tijdje terug gebeurt.. paperclip is er alweer af

pvanbuijtene

#42
Citaat van: SCC-J op augustus 07, 2013, 12:18:23
is alweer een tijdje terug gebeurt.. paperclip is er alweer af
Oke.. kreeg hem vandaag van iemand....

EDit... foto gelijk maar weer verwijderd.

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2013, 21:42:18
Werken tot 17:00 . Eten met je gezin en dan 45min in bus....tjaaa liever 19:45:)..

wees blij dat we niet om 16.30 spelen dan

Zweep

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 06, 2013, 09:37:12
Dit is de derby waar ik naar uitkijk.

Stad tegen stad, volksclub tegen volksclub en beide een schijthekel aan dkv.
Ik kijk maar uit naar 1 derby nightmare! Good te be back on The forum!