Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SCC - Groningen

Gestart door drg, juli 28, 2013, 16:30:39

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: drg op juli 28, 2013, 17:47:37
Kan ik moeilijk zeggen, lijkt mij dat beide om verschillende redenen vol kan zitten, verschil vind ik alleen dat Twente eerder een topclub is dan Groningen gezien afgelopen jaren

die binne anders aardig wat spelers kwijt raakt

punkman

Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:32:39
die binne anders aardig wat spelers kwijt raakt

Lees net dat er nog exact 10 kaarten zijn voor fc groningen.
Word dus in ieder geval een vol uitvak.

Lore

Citaat van: punkman op augustus 02, 2013, 16:29:56
Lees net dat er nog exact 10 kaarten zijn voor fc groningen.
Word dus in ieder geval een vol uitvak.

En deze raakt aan onze kant ook makkelijk uitverkocht! Gezellig boel dus!

Drumfather SCC

Gevaarlijke spelers die Kostic en Chery...

Len Cantello

Eerst Roda ff over de knie leggen, dan zijn de varkens aan de beurt! Forza SCC!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Hoorde dat de wedstrijd andere aanvangstijd krijgt...klopt dat?

Bernardo

Was eerst 19.45, is nu 18.45

denistel

ja kenne we een uur langer feesten

sunderland


Nightmarelwd

Dit is de derby waar ik naar uitkijk.

Stad tegen stad, volksclub tegen volksclub en beide een schijthekel aan dkv.
MI-Sider for Life

Bernardo

Uitvak is al uitverkocht.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op augustus 04, 2013, 17:12:12
Was eerst 19.45, is nu 18.45

Achterlijke tijd!

Zijn ook mensen die moeten werken op zaterdag!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gobo

Citaat van: Galdiano op augustus 06, 2013, 20:17:22
Achterlijke tijd!

Zijn ook mensen die moeten werken op zaterdag!

Inderdaad een achterlijke tijd. Maar ja, het gevoel zegt dat de effectieve zuiptijd groter is.
Kan er zelf helaas niet bij zijn. Zwaar balen
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

nou 18.45 op zaterdag is juist een mooie tijd toch.en als je moet werken bijv in een winkel dan is het vast tot
21.00 uur dan haal je 19.45 ook niet.


pvanbuijtene

Citaat van: denistel op augustus 06, 2013, 21:25:19
nou 18.45 op zaterdag is juist een mooie tijd toch.en als je moet werken bijv in een winkel dan is het vast tot
21.00 uur dan haal je 19.45 ook niet.
Werken tot 17:00 . Eten met je gezin en dan 45min in bus....tjaaa liever 19:45:)..